در صحن علنی مجلس؛

تذکر نمایندگان گیلانی به وزیر ارشاد پیرامون برخورد با رسانه‌های منتقد دولت در استان

دو نماینده گیلانی به وزیر ارشاد پیرامون برخورد اداره کل ارشاد گیلان با رسانه های منتقد دولت در صحن علنی مجلس تذکر دادند.

تذکر نمایندگان گیلانی به وزیر ارشاد پیرامون برخورد با رسانه‌های منتقد دولت در استان

به گزارش ۸دی به نقل از گیلانستان، جبار کوچکی نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی و ذبیح اله نیکفر نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل روز گذشته(چهارشنبه) به صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به صورت کتبی تذکر دادند.

این تذکر که در صحن مجلس شورای اسلامی توسط منشی و عضو هیئت رئیسه مجلس قرائت شد، پیرامون عملکرد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در نحوه برخورد با رسانه های منتقد دولت و ارزشی استان شامل هشت دی، گیلان نوین، گیلانستان و… بود.

وزیر ارشاد بر اساس تذکر صورت گرفته، موظف است علت این نوع برخوردهای مغرضانه با رسانه های منتقد دولت را به نمایندگان گزارش و در جهت رفع آن اهتمام ورزد و در غیر این صورت و تکرار چنین رفتارهایی، سرانجام باید پای میز استیضاح و در صحن مجلس حاضر شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
ظاهرا رسانه های منتقد در جریان نیستند که انتقاد و آزادی بیان خوب است ولی فقط برای بعضی ها. کسانی که از قوه قضائئه،دولت نهم و دهم، صدا وسیما،سپاه،بسیج و احیانا اعدام منافقین انتقاد دارند می توانند حرف بزنند اما غیر از اینها سیاه نمایی محسوب می شود!لطفا رعایت کنید
در حاشیه