گزارش؛

سایه بی مهری دولت یازدهم بر پروژه های راهسازی در املش

دولت یازدهم به روزهای پایانی خود نزدیک میشود ، دولتی که مردمان املش در پروژه های راهسازی مورد بی مهری آن قرار گرفتند.

سایه بی مهری دولت یازدهم بر پروژه های راهسازی در املش

به گزارش ۸دی، به نقل از املش ما ، اسدالله عباسی نماینده مردم رودسر و املش  روز گذشته در صحنه علنی  مجلس شورای اسلامی به عملکرد وزارت راه و شهرسازی انتقاد کرد و خواستار تکمیل پروژه های راهسازی در شهرستان املش شد.

 

 

یکی مهمترین پروژه هایی که در دولت دهم آغاز و در دولت یازدهم نیمه کاره ماند، پروژه راه املش به شلمان است، پروژه ۴ خطه کردن این راه ارتباطی که در سه فاز ۲/۵ کیلومتری  از سال ۸۶ آغاز شده و در فاز اول با اعتبار ۲۰میلیارد تومان از مسیر شلمان به بهره برداری رسید ، فاز دوم آن از مسیر املش آغاز شد و با ۶۰درصد پیشرفت به بهره برداری رسید ولی فاز سوم که ازپیچ استادکلایه تاپیچ شیخ آباد ادامه دارد و مهمترین فاز نقطه اتصال فاز اول و دوم شمرده می شود به دلیل عدم تامین اعتبار تا به امروز مسکوت مانده است.

 

مهدی جعفری فرماندار وقت املش اردیبهشت ماه سال ۹۲ از نیاز به اعتبار ۳۰میلیاردی برای اتمام پروژه خبر داده بود، که اگر دولت یازدهم این اعتبار را تخصیص می داد پروژه ۶ماهه تکمیل و در آبان ماه همان سال به بهره برداری می رسید.

 

 

سال ۹۲ ، ۹۳ و ۹۴ گذشت ولی اتفاقی برای این پروژه مهم شهرسازی صورت نگرفت و مدیران با انتقاد به پیشرفت کار توپ را از این زمین به زمین دیگری پرتاب می کردند. به عنوان مثال وقتی یونس محمودی فرماندار املش شد در جلسه تسهیلات سفر شهرستان از کندی پیشرفت اجرای فاز میانی پروژه چهار خطه کردن املش به شلمان انتقاد کردو گفت: دو فاز دیگر این پروژه هم که پیشرفت فیزیکی نسبتاً خوبی دارد هنوز روشنایی آن تأمین نشده و این امر مسیر را آبستن حوادث ناگوار رانندگی به ویژه در شب کرده است.

 

اولین روز مهرماه سال ۹۵ اسدالله عباسی نماینده رودسر و املش ، در سفری به شهرستان املش محفوظی معاون وزیر راه و شهرسازی و خاوری مدیرکل راه و شهرسازی گیلان را برای بازدید از پروژه ۴ خطه املش به شلمان به املش آورد ، خاوری هم بر عدم تخصیص اعتبار کافی برای اجرایی شدن پروژه تاکید کرد و اظهار داشت در صورت تامین به موقع اعتبار روند اجرایی شدن پروژه ها تسریع می شود.

 

اینبار امیر امینی معاون وزیر راه و شهرسازی به املش آمد تا از پروژه بازدید داشته باشد ، یونس محمودی فرماندار دولت تدبیر و امید محور شلمان به املش را مهمترین و حیاتی ترین راه مواصلاتی شهرستان دانست و گفت اتمام هرچه سریع تر این پروژه ، شهرستان را در نیل به اهداف متعالی اقتصاد مقاومتی یعنی استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های موجود نزدیک تر خواهد کرد. امیر امینی معاون وزیر با تقدیر از پیمانکار این راه ارتباطی اظهار داشت: برنامه ریزی های لازم برای تخصیص اعتبارات انجام خواهد شد.

 

منافی پیمانکار پروژه   ۴ بانده املش به شلمان در جریان سفر معاون وزیر با تقدیر از نگاه ویژه مسئولین اظهار داشت : فاز دوم و سوم این پروژه به طول ۶ کیلومتر از سال ۹۲ آغاز شده که در آن زمان ۱۰میلیارد اعتبار پیش بینی شده بود ولی با توجه به اوضاع اقتصادی و گرانی اکنون نیاز به ۲۰میلیارد تومان دارد.

 

در این روزهای پایانی دولت یازدهم که قرار بود برای مشکلات جامعه با کلید تدبیر و امید نقش آفرینی شود ، بی مهری نصیب مردمان خوب خطه ولایت مدار و انقلابی املش شد و ۴ سال پروژه ای که فقط چندمیلیارد تومان اعتبار میخواست مسکوت ماند ، امیدواریم دولت دوازدهم برای اتمام این پروژه برنامه ای داشته باشد.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه