عضو هیات علمی دانشگاه گیلان:

بزرگان حکومت به جای محکوم کردن سوءاستفاده از بیت المال در دانشگاه آزاد از آن حمایت می کنند

قاسمی روشن گفت: برخی برای حفظ منافع خود نه تنها موضع مخالفت اتخاذ نمی کنند بلکه در حمایت از این افراد سراسیمه بر می آشوبند.

بزرگان حکومت به جای محکوم کردن سوءاستفاده از بیت المال در دانشگاه آزاد از آن حمایت می کنند

به گزارش ۸دی، ابراهیم قاسمی روشن، عضو هیات علمی دانشگاه گیلان در گفتگو با روشن خبر، در مورد سوء استفاده از بیت المال در دانشگاه آزاد گفت: بزرگان عرصه حکومت و سیاست را چه شده که هر روز شاهد سوء استفاده از بیت المال آنهم در سطح کلان هستیم.

 

وی تصریح کرد: امروز قبح این قضیه به قدری از سوی این افراد ریخته شده است که برای حفظ منافع خود نه تنها در این موارد موضع مخالفت اتخاذ نمی کنند و آن را محکوم نمی کنند، بلکه در حمایت از این افراد سراسیمه بر می آشوبند و از افراد و مسئولین همگن خود طلب استمداد می کنند تا به مقابله با هر حرکتی که به حذف آنها می انجامد، بر خیزند.

 

این استاد دانشگاه با بیان اینکه همگان شاهد بودند که شخص رئیس دولت در مقابل چپاول ۱۲ هزار میلیارد از صندوق ذخیره فرهنگیان نه تنها برخورد قاطعانه و بی رحمانه نمی کند بلکه آن را به معوقات بانکی توجیه می کند، افزود: متاسفانه سخنگوی دولت هم چپاول گران را ذخیره و عصاره نظام معرفی می کند و مدال افتخار بر سینه اش می نشاند.

 

وی خاطر نشان کرد: معاون اول رئیس جمهور قاچاق ۲۰۰ میلیونی دختر وزیر را  به عنوان دختر تحصیل کرده بیکار که اشتغالی ندارد و برای امرار معاش این کار را کرده معرفی می کند.

 

عضو هیات علمی دانشگاه گیلان با اشاره به اینکه دولتمردان با شخصی که میلیاردها پول با بهره ای صفر درصد گرفته و در همان بانک با بهره بالای ۲۰ درصد گذاشته اجازه برخورد نمی دهند، بیان داشت: متاسفانه شاهد هستیم که از شخص رئیس دولت در خواست کمک می شود تا به کمک شخصی بیاید که خانواده اش سوء استفاده کلان از دانشگاه آزاد کرده است. واقعا در این زمان اگر حضرت علی (ع)حضور داشت با این افراد چه برخوردی می کرد؟!

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه