منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر رشت:

شهردار باید متخصص و عملگرا باشد / اولویت شورای پنجم توجه به حوزه های عمرانی شهر رشت است

رضا رسولی گفت: شهردار باید با اقتدار، سیاست‌گذاری‌های تصویب شده در شورا را به‌طور صحیح در شهر اجرا کند.

شهردار باید متخصص و عملگرا باشد / اولویت شورای پنجم توجه به حوزه های عمرانی شهر رشت است

به گزارش ۸دی، رضا رسولی در گفت‌و‌گو با تسنیم با اشاره به اینکه شهر رشت به سوی پیشرفت و توسعه در شورای چهارم گام موثری را برداشته است اظهار داشت: طرح‌ها و برنامه‌های توسعه شهری در شورای چهارم تکمیل شده و در شورای پنجم به بار می‌نشیند.

با بیان اینکه در شورای پنجم محصول اقدامات و عملکرد شورای چهارم در سطوح عالی دنبال می‌شود افزود: با توجه به زیرساخت‌های مطالعاتی و فکری ایجاد شده در رشت، شهردار باید برای اجرای صحیح مدیریت شهری متخصص و عملگرا باشد.

منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر رشت، داشتن سابقه و تجربیات اجرایی در شهرداری را یکی از ویژگی‌های شهردار موفق عنوان کرد و گفت: شهردار باید با اقتدار، سیاست‌گذاری‌های تصویب شده در شورا را به‌طور صحیح در شهر اجرا کند.

وی آینده حوزه حمل و نقل شهر رشت را روشن دانست و با بیان اینکه تصویب طرح جامع حمل و نقل مراحل نهایی خود را در شورای عالی ترافیک طی می‌کند خاطرنشان کرد: اقدامات در شورای پنجم به‌طور قطع در چهارچوب قانون انجام می‌شود.

منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر رشت با تاکید بر اینکه اولویت اقدامات در شورای پنجم توجه به حوزه های عمرانی شهر رشت است بیان کرد: توسعه حمل و نقل همگانی، ظرفیت‌های گردشگری و فرهنگی در دوره پنجم شورا به‌طور جدی پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه