دهه فجر سوگند همیشه پایدار ملت ایران با آرمانهای شهداست/ هویت بخشی انقلاب به زنان

سخنگوی شورای شهر رشت با اشاره به رویکرد وسیع زنان در کسب کرسی های علمی و حضور گسترده در دانشگاه ها پس از پیروزی انقلاب اسلامی، شناخت توانمندیهای زنان را یکی از دستاوردهای انقلاب اعلام کرد.

دهه فجر سوگند همیشه پایدار ملت ایران با آرمانهای شهداست/ هویت بخشی انقلاب به زنان
فاطمه شیرزاد سخنگوی شورای شهررشت در گفت و گو با خبرنگار سرویس اجتماعی ۸دی نیوز ضمن تبریک فرارسیدن ایام الله دهه فجر و روزهای خوش پیروزی به همه مردم ولایت مدار گیلان و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران ثمره حضور و قیام فداکارانه همه اقشار، جامعه پیرو جوان، زن و مرد، کارگر و کشاورز است.
وی به  تشریح مقام و جایگاه زن در شریعت اسلامی پرداخت و افزود: نقش سازنده و حیاتبخش زن در انقلاب اسلامی غیرقابل انکار است.
این عضو شورای شهر رشت با اشاره به نقش کلیدی زنان در شکل گیری و تکوین انقلاب گفت: این اثرگذاری در همه مقاطع حساس و بحرانی انقلاب به چشم می خورد.
سخنگوی شورای شهررشت با بیان اینکه اگر روحیه صبور و مشارکت زنان نبود ریشه های سازنده و شکل دهنده انقلاب گسترده نمی شد افزود: موجی که انقلاب اسلامی در رابطه با جایگاه زنان در جامعه آغاز کرد در طول سی و پنج سال گذشته رشد تصاعدی یافت.
وی با اشاره به رویکرد وسیع زنان در کسب کرسی های علمی و حضور گسترده در دانشگاه ها پس از پیروزی انقلاب اسلامی، شناخت توانمندی های زنان را یکی از دستاوردهای انقلاب اعلام کرد.
شیرزاد با تاکید بر نقش برجسته و آشکاری رهبری در پیروزی و تداوم انقلاب، حکومت جمهوری اسلامی را یک حکومت مردمی دانست و افزود: جمهوری اسلامی بر پایه سه رکن اصلی رهبری، مردم و اسلام تاسیس شده است.
shirzad
 وی با بیان اینکه دهه فجر سوگند همیشه پایدار ملت ایران با آرمانهای شهدا است افزود:دهه فجر فرصتی مغتنم برای بازنگری در ارزشها و آرمان های انقلاب است.
سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت با تاکید بر اینکه ملت ایران در ایام الله چکامه بلند فریاد را در سایه ایمان سرودند و جهان استکبار را به لرزه درآوردند گفت:انقلاب اسلامی که ثمره خون هزاران شهید است به منزله ناموس ملت ایران می باشد.
وی در ادامه با اشاره به اهمیت تحولات کنونی جهان اسلام و قدرت تاثیرگذاری زنان در این برهه زمان گفت: امروز زنِ پیرو مکتب حضرت زهرا(س) و زینب کبری(س) در معادلات جهان تاثیرگذار است.
شیرزاد با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران به دلیل برخورداری از حمایت مردمی هرگز آسیب پذیر نخواهد شد بیان کرد: در روز ۲۲ بهمن حضور و مشارکت مردم گیلان ،همت و اراده جهادی مسئولین برای خلق حماسه ای دیگر، اقتدار و عظمت نظام جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان خواهد کشید و باعث یاس و نا امیدی دشمنان ایران اسلامی خواهند شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
دقیق
چقدر این خانمه شورای شهر [...] هستند خدایش بدارد.
در حاشیه