عباس عبدی:

اصلاح‌ طلبان شهامت ندارند / ابزار رفع‌ حصر در اختیار روحانی نیست

«اینکه مدام بگویند از روحانی رفع حصر را می‌خواهیم که نمی‌شود. آقای روحانی اگر هم بگوید «من می‌توانم»، قول از اساس اشتباهی است.»

اصلاح‌ طلبان شهامت ندارند / ابزار رفع‌ حصر در اختیار روحانی نیست

به گزارش ۸دی، به نقل از روزنامه کیهان، عباس عبدی در گفتگو با روزنامه اعتماد درباره موضوع حصر دو تن از سران فتنه گفت: در مورد حصر بارها گفته‌ام که این مسئله در اختیار آقای روحانی نیست. این مسئله‌ای است بین اصلاح طلبان و حکومت و لاغیر. تا وقتی که این مسئله بین‌شان حل نشود، این موضوع حل شدنی نیست؛ اما دولت و شخص آقای روحانی می‌توانند یک میانجی‌گری خوبی انجام دهند. آنها می‌توانند به تکمیل این فرآیند کمک کنند.
وی می‌افزاید: اینکه مدام بگویند از آقای روحانی رفع حصر را می‌خواهیم که نمی‌شود. آقای روحانی اگر هم بگوید «من می‌توانم»، قول از اساس اشتباهی است. ابزاری در این قضیه در اختیارش نیست. به نظر من شعارهایی که داده می‌شد از بنیان غلط بود. تا وقتی که نتوانند از ۸۸ عبور کنند، شکستن قفل حصر هم اتفاق نخواهد افتاد. متأسفانه بخشی از نیروهای اصلاح‌طلب هنوز در اتفاقات سال ۸۸ مانده‌اند. شهامت این را هم ندارند که بگویند چنین هستند و نمی‌خواهند به تبعاتش هم ملتزم باشند.
یادآور می‌شود اخیراً حسام آشنا مشاور روحانی در توئیتی برآشوب‌طلبی موسوی تصریح کرد و نوشت که رئیسی مانند موسوی سال ۸۸ نبود.
افراطیون مدعی اصلاح‌طلبی با سرکردگی کسانی چون موسوی و خاتمی و کروبی، مدعی تقلب در اتنخابات ۸۸ شدند در حالی که فاصله رأی ۱۳ میلیونی موسوی با رأی ۲۴/۵ میلیونی احمدی‌نژاد، ۱۱ میلیون رأی بود. افراطیون با همراهی برخی گروه‌های ضدانقلاب و حمایت رژیم‌های آمریکا و انگلیس و… کشور را به مدت ۸ ماه در معرض بی‌ثباتی و ناامنی و آشوب قرار دادند و پس از آن نیز از آمریکا خواستند تحریم‌های فلج کننده را إعمال کند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
استحاله طلبان و مدعیان اعتدال مایل نیستند موضوع حصر حل شود.آنان وانمود می کنند که پیگیر حل مسئله حصرند و با همین حرف ها عده ای از جوانان را فریفته اند تا برایشان در متینگ ها کف و سوت بزنند و باعث نشستن آنها در مناصب شوند. این جماعت فقط می خواهند از حصر سران فتنه سوءاستفاده کنند. آنان به خوبی می دانند که سران فتنه باید در دادگاه پاسخگوی دعوت به آشوب خیابانی سال88 و اجرای نقشه براندازی نظام باشند.
در حاشیه