مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان در مراسم ختم استاندار اسبق:

ارادت مردم گیلان به قهرمانی ناشی از خدمات جهادی و صادقانه او است

یاری گفت: نگاه قهرمانی در خدمت به مردم نگاهی جهادی بوده است و در طول خدمت خود همواره لباس آماده به خدمت به تن می کرد.

ارادت مردم گیلان به قهرمانی ناشی از خدمات جهادی و صادقانه او است

به گزارش ۸دی، به نقل از «دیارباران»، حجت الاسلام جمال یاری پیش از ظهر امروز در مراسم ختم روح الله قهرمانی چابک در مصلی امام خمینی(ره) رشت که با حضور آیت الله قربانی نماینده ولی فقیه در استان گیلان، آیت الله رودباری، محمدعلی نجفی استاندار گیلان و نمایندگان مردم گیلان در مجلس و اقشار مختلف مردم برگزار شد، اظهار کرد: همانطور که لباس کبریایی و لباس عزت تنها مخصوص خداوند است، بندگی، خضوع و سجده کردن انسان در پیشگاه خداوند نیز مایه عزت انسان است.

وی افزود: عبودیت و بندگی همزاد با انسان است و بندگی در برابر خداوند متعال باعث عزت و کرامت انسان می شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان، افزود: شریف ترین واژه برای انسان واژه عقل، عبودیت و بندگی است که این عبودیت در ابعاد مختلفی همچون خدمت به مردم، جهاد و ایتام دیده می شود.

یاری با اشاره به خضوع و خدمات خالصانه مرحوم قهرمانی در سطح استانی و کشوری بیان کرد: قهرمانی شخصیتی بی ادعا، صادق و مظلوم بوده است که خدمات صادقانه وی پس از گذشت ۱۵سال باعث ارادات مردم نسبت به وی شده است.

وی با اشاره به نگاه جهادی استاندار اسبق گیلان، تصریح کرد: نگاه مرحوم قهرمانی در خدمت به مردم نگاهی جهادی بوده است و در طول خدمت خود همواره لباس آماده به خدمت به تن می کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به انتخابات اخیر بیان کرد: حضور مردم در انتخابات نشان دهنده هوشیاری و درک بالای مردم بود که با همین نگاه خادمان مملکت را انتخاب کرده اند.

وی با اشاره به فرموده امیرالمومنین(ع) مبنی بر اینکه نباید به میل و حواشی زودگذر زندگی مشغول شد، افزود: عمر بسرعت در حال سپری شدن است و مسئولان کشوری می بایست خدمت صادقانه به مردم را در رأس امور قرار دهند و فراموش نکنند که مرگ از هیچ کسی فاصله ندارد.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه