رئیس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گیلان:

مردم در انتخابات به رهبری لبیک گفتند/ فرمانداری که باعث رای مردم به رقیب شد باید برکنار شود

لشکری گفت: در برخی شهرها آرای روحانی کمتر از آرای رقیب شد. مدیرانی که با عملکرد بدشان باعث رای به رقیب شدند باید برکنار شوند.

مردم در انتخابات به رهبری لبیک گفتند/ فرمانداری که باعث رای مردم به رقیب شد باید برکنار شود

به گزارش ۸دی، کمال لشکری دبیر حزب مردمسالاری گیلان در گفتگو با خبرنگار ماسال نیوز با اشاره به انتخابات ۲۹ اردیبهشت ماه گفت: از مردم عزیز به واسطه حضور گسترده شان که لبیکی بود به فرمایشات رهبر معظم انقلاب دال بر حضور حداکثری تشکر می کنم. انتخاب گزینه اصلح از میان نامزدها از سوی مردم هم جای تقدیر ویژه دارد.

لشکری درباره پاسخ به تغییرات اخیر در شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گیلان گفت: حدود ۲۳ حزب و تشکل سیاسی شناسنامه دار اصلاح طلب در استان گیلان در حال فعالیت هستند که در این شورا دور هم جمع می شوند.

وی افزود: هر ۳ ماه نایب رئیس و رئیس این شورا تغییر می کند. من در زمان انتخابات نایب رئیس این شورا بوده و هم اکنون ریاست آن را بر عهده گرفته ام.

دبیر حزب مردمسالاری گیلان در خصوص کارکرد این شورا گفت: طبیعتا کل اصلاح طلبان استان در این شورا جمع اند. هر ماه دو جلسه داریم و مصوباتی مطرح می شود. در مجموع تصمیم گیری های کلان سیاسی استان در این شورا گرفته می شود.

رئیس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گیلان با اشاره به تغییرات در پست های مدیریتی شهرستان ها پس از انتخابات گفت: برخی از فرمانداران و بخشداران عملکرد بسیار خوبی داشند. اما در برخی شهرها آرای آقای روحانی مساوی یا کمتر از آرای رقیب شد. طبیعتا مردم به خاطر شخص آقای روحانی به رقیبشان رای نداده اند این عملکرد ضعیف آن مدیر دولتی در آن شهرستان بوده که باعث شده بخشی از مردم به رقیب دولت تدبیر و امید رای بدهند. چنین مدیرانی باید برکنار شوند. همچنان که در دوره جدید تغییرات در کابینه دولت قطعی است.

لشکری در پایان گفت: از استاندار محترم، معاونت سیاسی و مدیر کل سیاسی استانداری گیلان به واسطه زحمات شان در این انتخابات تقدیر و تشکر ویژه می کنم.

انتهای پیام /

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه