منتخب دوره پنجم شورای شهر رشت:

بهبود پیاده راه فرهنگی لازمه بهبود کسب و کار بازاریان/ انتقادات شکریه به پروژه “بی آر تی” در رشت

منتخب دوره پنجم شورای شهر رشت گفت: یکی از مسائل کنونی بازار، ارتقا و بهبود پیاده راه فرهنگی این شهر است.

بهبود پیاده راه فرهنگی لازمه بهبود کسب و کار بازاریان/ انتقادات شکریه به پروژه “بی آر تی” در رشت

به گزارش ۸دی، جلال الدین محمد شکریه در گفت و گو با خبرنگار «دیارباران» ضمن تشکر از حضور گسترده و اعتماد مردم به وی در پنجمین دوره از انتخابات شورای شهر اظهار کرد: به همه کاندیدهایی که احساس تکلیف کردند و پا به عرصه انتخابات گذاشتند تبریک عرض می کنم و همچنین تبریک ویژه ای را به منتخبین مردم و همیاران بنده در شورای آتی دارم و امیدوارم که با اتحاد و همدلی بتوانیم شورایی قوی و کارآمد داشته باشیم.

وی با بیان اینکه بازار نبض تپنده شهر رشت است، اذعان کرد: از جمله عوامل توسعه کلانشهر رشت وجود بازاری متمرکز در مرکز شهر است و بر این اساس فراهم سازی شرایطی مساعد جهت فعالیت بازاریان از جمله کارهای ضروری برای ایجاد اشتغال است.

منتخب دوره پنجم شورای اسلامی شهر رشت درباره برنامه های آتی شورا در ارتباط با بازار، بیان کرد: با توجه به اهمیت بازار، درصدد ایجاد شرایطی مناسب برای بازاریان هستیم که در آینده بدون هیچگونه دغدغه ای بتوانند به کسب و کار مشغول شوند و در این راستا یکی از مسائل کنونی بازار، ارتقا و بهبود پیاده راه فرهنگی شهر رشت است

شکریه افزود: همچنین با کمک اتاق اصناف گیلان چندین پروژه در شهر صنعتی سپیدرود با اختصاص زمینی از پیش تعیین شده از دیگر موارد در دست اقدام می باشد.

منتخب دوره پنجم شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به جذب تورسیم، گفت: با ایجاد شرایط مساعد جهت جذب مسافران و توریسم و افزایش جاذبه های گردشگری و… میتوان زمان ماندگاری مسافران در شهر رشت را افزایش داد که همین موجب گردش سرمایه، اشتغالزایی و… می شود.

**طرح بی آر تی باید با دقت نظر و مسیریابی بهتری انجام می گرفت

وی با اشاره به اینکه روزهای پس از انتخابات روزهای رفاقت با دیگر کاندیداها است، بیان کرد: از تمام کاندیداها می خواهم که برنامه های خود را در اختیار شورای منتخب قرار دهند تا زمینه پیشرفت شهر رشت فراهم شود.

شکریه در ارتباط با پروژه بی آر تی شهر رشت، بیان کرد: مقداری زیادی از سرمایه های ملی به واسطه این طرح دچار مشکل شده اند و می بایست برای جانمایی این طرح دقت نظر و مسیریابی بهتری را انجام می دادند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه