مدیر کل اوقاف و امور خیریه گیلان:

هر شب بیش از ۵ هزار نفر در طرح ضیافت الهی در گیلان اطعام می‌شوند

مدیر کل اوقاف گیلان در نشست خبری صبح امروز گفت: هر شب حدود ۵ هزار نفر از مردم رشت در طرح ضیافت الهی اطعام شوند.

هر شب بیش از ۵ هزار نفر در طرح ضیافت الهی در گیلان اطعام می‌شوند

به گزارش ۸دی، مدیر کل اقاف وامور خیریه‌ی استان گیلان صبح امروز در نشست خبری با خبرنگاران ضمن گرامیداشت ماه میمانی خدا اظهار داشت: در طول ماه مبارک رمضان طرح ضیافت الهی در سراسر مساجد و بقاع متبرکه استان برگزار می‌شود.

ولی الله عادلی با بیان اینکه جوانان و نوجوانان هدف اصلی این طرح  هستند افزود: اقامه‌ی نماز جماعت، اجرای دعای افتتاح، مناجات خوانی و غیره … در امام زادگان شاخص و مداحان برجسته برگزار خواهد شد.

مدیرکل اداره ی اوقاف و امور خیریه‌ی استان گیلان از برگزاری محفل انس با قرآن کریم خبر داد و تاکید کرد:  این محافل در بقاع متبرکه و مساجد با حضور قاریان مصری و قاریان برجسته بین المللی بومی و کشوری با محور مفاهیم و سنت حسنه‌ی وقف برگزار خواهد داشت.

عادلی با بیان اینکه فعالیت های قرآنی بعد از مسابقات سراسری قرآن کریم در گیلان پیشرفت خوبی داشته اند تصریح کرد: در صدد هستیم از ظرفیت این ماه استفاده کرده و از پیشکسوتان و فعالان قرآنی تجلیل به عمل آوریم.

وی به “برنامه‌ی خدیجه مادر امت” همزمان با یازدهمین روز از ماه مبارک اشاره کرد و حضور ۴۳۴ مبلغ اعزامی از قم در ۳۵ خیمه‌ی معرفت را ظرفیت بالای ترویج فرهنگ قرآنی و سنت حسنه ی وقف دانست.

عادلی از برپایی ۵۳ نمایشگاه با محوریت فعالیت های اوقاف در بحث موقوفات سخن گفت و افزود: با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر برپایی افطاری ساده، هر شب حدود ۵ هزار نفر از مردم رشت در طرح ضیافت الهی اطعام شوند.

وی در پایان نیز برپایی کمپین وقف قرآن کریم را جهت  تجهیز و نوسازی در مساجد و امام زادگان دانست.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه