مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان تشریح کرد؛

جزئیات مرگ استاندار اسبق گیلان

روح الله قهرمانی چابک استاندار اسبق گیلان ساعتی قبل و پیش از رسیدن به بیمارستان پورسینای رشت درگذشت.

جزئیات مرگ استاندار اسبق گیلان

به گزارش ۸دی به نقل از خوبان: روح الله قهرمانی چابک استاندار اسبق گیلان ساعتی قبل و پیش از رسیدن به بیمارستان پورسینای رشت درگذشت.

طلعت کاویانی،مدیر ارتباطات و روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در گفت وگو با خبرگزاری ها با تایید خبر درگذشت استاندار اسبق و محبوب گیلان، اظهار کرد: بنابر گزارشات واصله مهندس قهرمانی چابک از صبح امروز به تماس های متعدد خانواده پاسخ نداده بود و زمانی که فرزندان وی به منزل مراجعه می کنند با جسم بی جان وی مواجه می شوند که سریع ایشان را به بیمارستان انتقال می دهند.

وی افزود:متاسفانه ایشان در زمان مراجعه به بیمارستان فوت کرده بود و علت مرگ مرحوم قهرمانی چابک، استاندار اسبق گیلان در دست بررسی است.

روح‌الله قهرمانی چابک (متولد۱۳۳۶ چابکسر، گیلان) سیاست‌مدار، دیپلمات و مهندس ایرانی بود. وی استاندار گیلان در دولت نهم و دهم و سفیر کبیر ایران (سفیر تام‌الاختیار) در کشور کویت بوده است. قهرمانی نامزد انتخابات‌های سال ۱۳۹۰ و ۱۳۹۴ مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه رودسر و املش شده بود که از سوی شورای نگهبان رد صلاحیت شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
علی
فکر میکنم به عنوان یک رسانه باید بگیرید از جملات زیبا استفاده کنید. مثلا بجای مرگ از درگذشت میشه استفاده کرد. روحشون شاد.
شهروند صومعه سرا
اصلاح طلبان واعتدالگرایان توجه داشته باشید !!!! اصلاح طلبان مرحوم دکتر قهرمانی را به نام خود مصادره نکنند !!! با روی کار آمدن دولت روحانی بود که مرحوم قهرمانی در اوج ،خانه نشین شد و این خانه نشینی در سن 56 سالگی تبدیل به یک اپیدمی و در نهایت متاسفانه ............................روحش شاد و یادش گرامی
جمشید
محتمل است بموضع فلسفی بوده باشد.
در حاشیه