رئیس شورای اسلامی شهررشت تاکید کرد؛

حقوق پرسنل شهرداری رشت به موقع پرداخت شود

رئیس شورای شهر رشت گفت: پرداخت به موقع حق بیمه و حقوق پرسنل شهرداری باید در اولویت کاری شهردار رشت قرار بگیرد.

حقوق پرسنل شهرداری رشت به موقع پرداخت شود

مسعود کاظمی ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار ۸دی با اشاره به اینکه تاخیر در پرداخت حقوق مشکلات معیشتی را افزایش می دهد اظهار داشت: عدم پرداخت به موقع حقوق و بیمه پرسنل زحمتکش شهرداری موجب بروز مشکلات معیشتی فراوانی برای آنان شده است و این موضوع باید بطور کامل برطرف شود.

وی با اعلام اینکه در دین مبین اسلام نیز به پرداخت به موقع دستمزد کارگر تاکید شده است افزود: پیامبر گرامی اسلام فرموده اند دستمزد کارگر را پیش از آنکه عرقش خشک شود پرداخت کنید و تاخیرهای طولانی مدت در پرداخت حقوق و مزایای پرسنل شهرداری رشت توجیه ناپذیر است.

این مسئول در خصوص آغاز به کار شورای پنجم رشت افزود: شورای پنجم رشت از نیمه مرداد ماه سال جاری رسما فعالیت خود را آغاز خواهد کرد و برای یازده نفر عضو شورای پنجم آرزوی توفیق در خدمات رسانی به شهروندان را دارم.

کاظمی شهر رشت را دارای ظرفیتهای بسیار بالا دانست و ادامه داد: امیدوارم در مدت فعالیت شورای پنجم زمینه های توسعه بیشتررشت و گردشگری پذیری با استفاده از ظرفیتهایی همچون تالاب عینک و … افزایش یابد و متعاقب آن اشتغال و اقتصاد شهر بهبود پیدا کند.

وی در پایان ضمن قدردانی از عملکرد شورای چهارم رشت اذعان کرد: همکاران شورایی طی این مدت تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات شهر و شهروندان به کار بسته اند و اجرای پروژه جمع آوری روان آبهای سطحی، لندفیل سراوان و … نمونه بارز این ادعا می باشد.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه