بهبود وضعیت جسمانی بدلکار رودباری سریال” پایتخت ۵″

پدر و همسر امیر حسین خنجری بدلکار سریال پایتخت ۵ از بهیود نسبی وضعیت جسمانی وی خبر دادند.

بهبود وضعیت جسمانی بدلکار رودباری سریال” پایتخت ۵″

به گزارش ۸دی، به نقل از زیتون خبر، ششم خرداد امیرحسین خنجری انبوهی از بدلکاران سریال” پایتخت ۵″ که اصالتا اهل شهرستان رودبار است،دچار حادثه شد و ماشینی که وی در آن بود به پایین یک دره سقوط کرد.

طی گزارش های رسیده این بدلکار از ناحیه پیشانی دچار شکستگی شد و  به سرعت به بیمارستان انتقال داده شد.

وضعیت کنونی امیرحسین خنجری را از دوستان این خانواده جویا شدیم که به نقل از پدر و همسر ایشان وضعیت وی را مساعد عنوان کرد.

وی گفت:در تماسی که با خانواده خنجری داشتم،عباس خنجری پدر امیرحسین داشتم از بهبود نسبی وضعیت جسمانی فرزندش خبر داد و گفت:حال عمومی امیر حسین خوب است و هیچ جای نگرانی نیست و از همه برای بهبودی کامل امیر حسین عزیزم التماس دعا دارم .

همچنین همسر این بدلکار نیز حال عمومی امیرحسین را خوب عنوان کرده و اضافه کرد:امیر حسین در هوشیاری کامل هست و برای جراحی شکستگی ناحیه پیشانی تحت نظر پزشکان هست،به لطف خدا حالش خوب هست و کمی جراحت سطحی وجود داره که انشالله رفع خواهد شد.

امیرحسین خنجری اهل روستای انبوه رودبار،یکی از بدلکاران جوان و البته موفق به شمار می‌رود،وی یکی از اعضای فعال گروه خیبر است و به گفته خودش،استعداد او در این عرصه توسط فتحی شناخته شده است.

خاطره ای از زبان این بدلکار:از کودکی ورزش می‌کردم و در رشته‌های کیک بوکسینگ و کاراته فعال بودم تا این که در یکی از مسابقه‌های کشوری، فردی شماره تماس آقای فتحی را به من داد و گفت بهتر است با توجه به علاقه‌ات به بدلکاری، به این حرفه رو بیاورید.

یکی از آخرین کارهای امیرحسین خنجری سریال تلویزیونی دیوار ساخته سیروس مقدم بود.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه