رئیس شورای شهر رشت:

سپیدرود ۵ میلیارد تومان بدهی دارد/ شورای شهر حامی این تیم خواهد بود

رئیس شورای شهر رشت با بیان اینکه سپیدرود ۵ میلیارد تومان بدهی دارد گفت: شورای اسلامی شهر رشت حامی تیم سپیدرود خواهد بود.

سپیدرود ۵ میلیارد تومان بدهی دارد/ شورای شهر حامی این تیم خواهد بود

مسعود کاظمی عصر امروز در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به صعود تیم سپیدرود رشت به لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: بعد از گذشت پنجاه سال و انتظار هواداران بالاخره این تیم با تلاش بازیکنان و کادر فنی و حمایت پرشور حامیانش به لیگ برتر صعود کرد.

وی افزود: سپیدرود برای ادامه راه و حضوری قدرتمند در مسابقات نیازمند حمایت همه جانبه مسئولان می باشد.

کاظمی ادامه داد: در حال حاضر این تیم حدود پنج میلیارد تومان بدهی دارد و اگر چاره ای برای رفع این مشکل اندیشیده نشود یقینا دغدغه های مالی موجب بروز مشکلات و سقوط تیم خواهد شد.

این مسئول با اشاره به پرداخت پاداش یک میلیارد تومانی از سوی شورای اسلامی شهر رشت به این تیم یاد آور شد: قبل از بازی نهایی اعضای شورای اسلامی شهر رشت به بازیکنان و کادر این تیم قول دادند که در صورت صعود به لیگ برتر یک میلیارد تومان پاداش به آنان اهدا خواهد شد.

مسعود کاظمی ادامه داد: در جلسه علنی روز گذشته شورای اسلامی شهر رشت پرداخت پاداش یک میلیارد تومانی توسط اعضای شورا مصوب شد.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با تاکید بر حمایت همه جانبه شورای رشت از تیم سپیدرود اظهار کرد: در شورای چهارم رشت تاکنون مبلغ ۲ میلیارد و ۸۴۱ میلیون تومان به سپیدرود رشت پرداخت شده است و اعضای شورا حمایت خود را از این تیم بزرگ و پرطرفدار دریغ نخواهند کرد‌.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه