ابهامات در تعاونی روستایی متحد ماسال 1؛

مزایده املاک تعاونی روستایی متحد ماسال به نفع بانک کشاورزی / ابهامات جدی در عملکرد تعاونی + سند

در حالی که برخی سهامداران این تعاونی از عدم شفافیت در نحوه مدیریت این شرکت گلایه دارند، در تازه ترین اتفاق، مجموعه ساختمان این اتحادیه با قیمتی عجیب به مزایده گذاشته شد.

مزایده املاک تعاونی روستایی متحد ماسال به نفع بانک کشاورزی / ابهامات جدی در عملکرد تعاونی + سند

به گزارش ۸دی، به نقل از ماسال نیوز؛ ابهامات در مدیریت و جزئیات عملکرد شرکت تعاونی روستایی متحد ماسال روز به روز بیشتر می شود.

در حالی که برخی سهامداران این تعاونی از عدم شفافیت در نحوه مدیریت این شرکت گلایه دارند، در تازه ترین اتفاق، مجموعه ساختمان این اتحادیه به مزایده گذاشته شد.

در اطلاعیه ای که اردیبهشت ماه سال جاری در برخی روزنامه های استان گیلان منتشر شده است، مجموعه ساختمان این شرکت به نفع بانک کشاورزی شعبه ماسال به مزایده گذاشته شده است.

این اتفاق در شرایطی رخ می دهد که معلوم نیست تعاونی چه خرجکردی داشته که اکنون بدهی ای به قیمت ساختمان بزرگ این تعاونی در مرکز  شهر دارد.

نکته جالب توجه دیگر قیمت کارشناسی این ملک است.

ساختمان رستوران نسرن، مغازه تعاونی و کلیه متعلقات و پارکینگ، که در مرکزیت شهر و با موقعیت دو بر واقع است به قیمت پایه دو میلیارد و پانصد میلیون تومان به فروش گذاشته شده است.  براستی قیمت یک مغازه ساده در حوالی این تعاونی چقدر است؟ آیا می توان مجموعه ای نظیر این ملک را در مرکزیت شهر با این قیمت پایین خرید؟

مقایسه ای ساده میان قیمت مغازه های معمولی در آن حوالی با قیمت اعلام شده برای این مجموعه بزرگ علامت سوال بزرگی در اذهان مطلعین ایجاد کرده است.

ابهاماتی که برای مردم و به طور خاص سهامداران کشاورز و قدیمی این تعاونی تشریح نشده است.

اکنون یک هفته از زمان برگزاری مزایده گذشته است و خبری از نتایج این مزایده عجیب مخابره نشده است.

کشاورزان سهامداران اصلی این تعاونی باید بدانند تعاونی چه خرجکردی و عملکردی داشته که اکنون بدهی ای این چنین سنگین به بار آورده است.

درباره نحوه مدیریت این تعاونی سخن بسیار است که با همکاری کشاورزان و مطلعان دلسوز، بزودی زوایای دیگری از آن به اطلاع مردم خواهد رسید.

انتهای پیام /

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه