تولد یک پدیده نادر در سوریه!+ عکس

جهش ها از عواملی بوده که قادر به ایجاد تمایز بین انسان ها هستند، تغییرات خوب یا بد که متاسفانه بنا به اخبار رسیده از خبرگزاری های عربی یک نوزاد سوری تازه متولد شده با نوع دوم درگیر شده است.

تولد یک پدیده نادر در سوریه!+ عکس

به گزارش ۸دی به نقل از باشگاه خبرنگاران، جهش ها از عواملی بوده که قادر به ایجاد تمایز بین انسان ها هستند، تغییرات خوب یا بد که متاسفانه بنا به اخبار رسیده از خبرگزاری های عربی یک نوزاد سوری تازه متولد شده با نوع دوم درگیر شده است.

صحبت از نوعی نا هنجاری ژنتیکی است که پزشکان از آن به عنوان یک پدیده پزشکی یاد کرده اند و البته به هیچ عنوان این یک پدیده مثبت نخواهد بود چرا که معمولا نوزادانی که با این وضعیت به دنیا می آیند احتمال زنده ماندن و داشتن عمری طولانی برایشان ضعیف بوده و اگر نوزاد سوری با این شرایط زنده هم بماند قطعا زندگی او با مشکلات بسیاری همراه خواهد بود.

روزنامه نگار سوری عکسی از یک نوزاد در شهر ادلب گرفته که با دو سر متولد شده و به خاطر کمبود امکانات در ادلب به دلیل محاصرات تروریستها و با توجه به مشکل حاد و حساس نوزاد، سریعا او را به بیمارستانهای ترکیه انتقال دادند تا به وضعیتش رسیدگی شود اما سوالی که ذهن کاربران را مشغول کرده این است که آیا والدین نوزاد از وضعیت عجیب او قبل از تولد آگاه بوده اند یا خیر.

تولد یک پدیده نادر در سوریه +عکس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه