فرمانده نیروی دریایی ارتش در انزلی:

محور امنیت در کشور نیروهای مسلح هستند/ بدون امنیت هیچ پیشرفتی در کشور حاصل نمی‌شود

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با تأکید بر افزایش توان دفاعی و بازدارندگی نیروهای مسلح گفت: محور امنیت در کشور نیروهای مسلح هستند.

محور امنیت در کشور نیروهای مسلح هستند/ بدون امنیت هیچ پیشرفتی در کشور حاصل نمی‌شود

به گزارش ۸دی به نقل از فارس، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری عصر امروز در مراسم محفل انس با قرآن در مسجد پیامبر اعظم ناوگان شمال نیروی دریایی بابیان اینکه با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب درباره امنیت کشور اظهار کرد: امنیت در کشور ما در حالی پایدار و مناسب است که در اطراف ما این امنیت ملتهب است.

وی بابیان اینکه امنیت در هر کشوری جایگاه بالایی دارد گفت: دشمنان اسلام این ناامنی را به وجود آورده و همه تلاششان این است که این نا امنیت را در کشور ما نیز به وجود آورند و این امکان تاکنون برایشان به وجود نیامده و نخواهد آمد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران هر پیشرفت و رشد در هر جامعه درگرو وجود امنیت است افزود: در صورت نبود امنیت هیچ پیشرفتی در اقتصاد و اجتماع و آبادانی و صنعت به وجود نخواهد آمد.

وی با تأکید بر حفظ اتحاد  و همدلی نزد مردم گفت: هرگاه همه مردم با اتحاد، همدلی و هماهنگی در کنار یکدیگر باشند قطعاً امنیت در کشور برقرار می‌شود
و این وحدت و انسجام باید همیشه حفظ شود تا شاهد رشد جامعه باشیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بابیان اینکه محور امنیت در کشور نیروهای مسلح هستند گفت: نیروهای مسلح ما به هر میزان که مقتدرتر، توانمندتر، هوشمندتر و پرتلاش‌تر باشند  امنیت در داخل و خارج از مرزهای کشور تأمین می‌شود.

وی افزود: نیروهای مسلح ما برای برقراری امنیت باید توانمندی خود را حفظ کنند و  هر میزان توان دفاع و بازدارندگی بالاتر باشد امنیت هم بیشتر است و همه‌کسانی که در فرا منطقه ما در فکر دشمنی با جمهوری اسلامی هستند با نگاه به انسجام و اتحاد داخل قطعاً حتی فکر تهاجم به کشور به سرشان خطور نمی‌کند.

سیاری با تأکید برافزایش توان دفاعی و بازدارندگی نیروهای مسلح گفت: مهم‌ترین عامل مؤثر در ارتقاء توان دفاعی کشور داشتن نیروی انسانی الهی محور هست و رهبر انقلاب  سه شاخصه ایمان، دانش، شجاعت را از مهم‌ترین ویژگی نیروهای مسلح برشمردند.

وی با اشاره به اینکه ماه رمضان ماه خودسازی و عبادت است بیان کرد: افزایش سطح ایمان در سایر شاخصه‌های انسانی مؤثر بوده  و قطعاً با پای‌کار آمدن توان دانش، ایمان و شجاعت نیروهای جان‌برکف نیروی دریایی و تمامی هم‌رزمان حتی فکر تعرض به کشورمان بر سر هیچ احدی نخواهد افتاد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه