در الکسا؛

برای افزایش و بهبود رتبه سایت چه کنیم؟

یکی از معمولترین معیارهای اندازه گیری ارزش سایت الکسای سایت می باشد.

برای افزایش و بهبود رتبه سایت چه کنیم؟

به گزارش ۸دی، برای افزایش اهمیت سایت و بهبود اعتبار آن راههای مختلفی وجود دارد. یکی از معمولترین معیارهای اندازه گیری ارزش سایت الکسای سایت می باشد. راهکاری که برای افزایش رتبه الکسا در اکثر موارد توصیه میشود، استفاده از تبلیغات اینترنتی می باشد. در این بین تبلیغات پاپ آپ یکی از موثرترین روشها است. در ادامه میخواهیم به برخی از مزایای این نوع تبلیغات بپردازیم.

۱- تجربه کردن و یادگیری به روزترین مطالب و تکنولوژیها

اگر یک نمایندگی یا واحد فروش برای یک شرکت شروع به کار کرده باشد، از آنجا که هنوز چندان شناخته شده نیست به راهی برای معرفی کسب و کار خود و برند شرکتش نیازمند است. در اکثر موارد مدیریت بخش بازاریابی چنین شرکتی برای معرفی نمایندگی خود تبلیغات اینترنتی را انتخاب میکند و در این بین هم همانطور که مشخص است تبلیغات پاپ آپ گزینه بسیار مناسبی است. پس سایتهایی که از تبلیغات پاپ آپ استفاده میکنند و از این راه کسب درآمد میکنند، کاربران خود را با جدیدترین مطالب و سایتهای روز آشنا میسازند. در صورتی که درتبلیغات سنتی این روند با این کیفیت صورت نمیگرفت.

۲- سرعت بالاتر بارگذاری سایت و در نتیجه بهبود فاکتورهای سئو

با توجه به اینکه در سایت نمایش دهنده تمام چیزی که با تبلیغات پاپ آپ نمایش داده میشود، یک فایل جاوا اسکریپت است که آن هم در آخر فایلهای خود سایت لود میشود و هیچگونه عکس و اطلاعات سنگینی مثل تبلیغات اینترنتی قدیمی وجود ندارد، بازشدن سایت با سرعت بسیار بالاتر صورت میگیرد. در این بین برخی سایتهای فروش پاپ آپ مثل سایت پاپ آپ می با انتقال سرورشان به داخل کشور این سرعت را دوچندان کرده اند.

۳- افزایش رتبه الکسا

رتبه الکسا به وسیله تعداد بازدید سایت یا به عبارت دیگر تعداد نفراتی که به سایت وارد میشوند مشخص میشود. پس مسلما بهبود رتبه الکسای یک سایت به میزان محبوبیت و بازدید آن سایت وابسته است. این امر نیز از آنجا  که تبلیغات پاپ آپ هزینه بسیار پایینی دارد، بهتر است از طریق پاپ آپ انجام شود. در این روش نتیجه در مدت زمان بسیار کوتاهتری نسبت به روشهای دیگر مشاهده میشود.

۴- شبکه بسیار وسیع به گستردگی اینترنت

در حال حاضر گستردگی شبکه نمایش پاپ آپ بر هیچ کس پوشیده نیست. سایتهای پاپ آپ در انواع و اقسام سایتها و حوزه های کاری نمایش دارند و به همین خاطر از صنفهای مختلف و علایق و سنین متفاوت بازدیدکننده به این سایتها می آید. به همین دلیل است که هیچ محدودیتی برای نوع تبلیغ در این سایتها وجود ندارد. زیرا برای کلیه اشخاص اینگونه تبلیغ باز میشود. هر نوع کسب و کاری که نیاز به معرفی داشته باشد، میتواند پاپ آپ را به عنوان یک روش پربازده انتخاب نماید.

۵- بازده فوق العاده سریع و به صرفه

با توجه به اینکه تبلیغات پاپ آپ بسیار ارزان است و تعداد کاربران که در ازای خرید این نوع تبلیغ به سایت می آیند فوق العاده زیاد است و شاید به جرات بتوان گفت یکی از پرترافیک ترین روشهای تبلیغ می باشد، میتوان ادعا نمود که تبلیغات پاپ آپ جزء سریعترین روشهای تبلیغاتی برای معرف شدن یک سیستم کاری محسوب میگردد، که با سرعتی چشم گیر به نتیجه میرسد. توجه داشته باشید که برای همه این موارد بهتر است طراحی صفحه مناسب باشد و پیام را به طور کامل به بازدیدکننده برساند.

۶- مقدار درآمد خوب و قابل توجه برای سایتهای نمایش دهنده

در میان روشهایی که برای کسب درآمد از اینترنت وجود دارد تبلیغت پاپ آپ یکی از پردرآمدترین ها شناخته شده است. دلیل این امر این است که در تبلیغات پاپ آپ صاحبان سایت به ازای هر آیپی و به زبان ساده تر به ازای هر بازدیدکننده درآمد ثابتی را کسب می نمایند  و از بسیاری از نگرانیهای دیگر که بابت تعداد جایگاههای تبلیغاتی یا حتی سایز آنها و موارد دیگر هیچگونه نگرانی وجود نخواهد داست و مدیران سایت میتوانند تنها به افزایش هرچه بیشتر بازدیدکنندگان سایتشان بیاندیشند.

۸- هزینه پایین برای شروع به کار کسب و کارها

از آنجا که هزینه تبلیغات پاپ آپ بسیار کم است، مسلم است که مقدار هزینه برای شروع به کسب و کار نیز کاهش می یابد و صاحب کسب و کار بدون نگرانی از هزینه هنگفت تبلیغات برای شروع به کسب و کارش میتواند با استفاده از این روش تبلیغاتی کسب و کار خود را به سرعت گسترش دهد. زیرا با توجه به مواردی که ذکر شد و بسیاری مزایای دیگر این روش بازده بسیار مناسبی دارد.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه