اجتماعی؛

زنده شدن مرد جوان در روستای لفمجان شهرستان لاهیجان!! + عکس

بیش از دو هفته قبل فیلمی از یک جوان کفن پوش در حال قرائت قرآن برای «خبرگزاری لاهیجان» ارسال شد که این موضوع به علت جعلی بودن حتی منتشرهم نشد؛

زنده شدن مرد جوان در روستای لفمجان شهرستان لاهیجان!! + عکس

به گزارش ۸دی به نقل از رکنا، بیش از دو هفته قبل فیلمی از یک جوان کفن پوش در حال قرائت قرآن برای «خبرگزاری لاهیجان» ارسال شد که این موضوع به علت جعلی بودن حتی منتشرهم نشد؛ اما طی چند روز گذشته این فیلم مصنوعی در گروه ها و کانال های گیلان به شکل فزاینده ای در حال انتشار است و برخی کانال ها نیز برای جذب مخاطب با آب و تاب دادن این فیلمی ساختگی به این گونه شایعات دامن می زنند.

13

اما اصل این ماجرا چیست؟

چند نفر از شهروندان با ارسال فیلمی از یک جوان کفن پوش در حال خواندن قرآن در صحن امامزاده آقاسیدحسین بازارده روستای لفمجان شهرستان لاهیجان مدعی شدند که این فرد پس از مرگ در بیمارستان پورسینا زنده شده است!!!! و به روستای خودبازگشته است {با ماشین های خطی! } و در جواب سوال چرایی زنده شدن خودگفته است که “به من گفته اند که پرونده ات ناقص است!”.

اما گفتگو با یک منبع آگاه شهرستانی از کذب بودن خبر منتشر شده و جعلی بودن این فیلم اطمینان حاصل کرد. این مسئول شهرستانی گفت: فردی که در فیلم مشاهده می شود، مشکلات روانی داشته و البته به مواد مخدر Drugs نیز اعتیاد دارد. موضوع مذکور هم از بیمارستان پورسینای شهرستان رشت استعلام گرفته شده که توسط بیمارستان تکذیب شده و هم اکنون نیز این فرد به علت بیماری در بیمارستان بستری است.

البته با اندکی بررسی و بدون در نظرگرفتن موضوع استعلام از مسئولان ذیربط و با استدلال منطقی می توان به این نتیجه رسید که اگر فردی در بیمارستان فوت کند، جسد وی هیچگاه در بیمارستان کفن و تغسیل نمی شود و این اعمال دینی در مسجد روستا و توسط «مرده شوی» صورت میگیرد.

پ ن: البته دو عکس صحن امامزاده و مرد کفن پوش، مربوط به فیلم و دو عکس دیگر توسط کانال های گیلان به عکس الحاق شده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه