مدیرکل اداره آموزش وپرورش گیلان:

سند ۲۰۳۰ صرفا یک توصیه نامه است/ مردم به نفی خشونت رای دادند

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان گفت: جامعه آموزش و پرورش در فرآیند افزایش مشارکت حداکثری با رعایت قانون، پیشتاز و موفق بودند.

سند ۲۰۳۰ صرفا یک توصیه نامه است/ مردم به نفی خشونت رای دادند

به گزارش ۸دی، به نقل از ایلنا، مهدی حاجتی، مدیرکل اداره‌ آموزش و پرورش گیلان در جلسه شورای اداری نیروهای ستادی آموزش و پرورش استان، با اشاره به اهمیت حضور گسترده مردم در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، بیان کرد: این دوره انتخابات ریاست جمهوری آوردگاه حضور بالای مردم بود و آموزش و پرورش به سهم خود زمینه مشارکت حداکثری مردم را فراهم کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان اظهار داشت: گیلان از استان هایی بود که از نرخ مشارکت بالایی برخوردار بود و این مهم، ناشی از شعور بالای سیاسی، تحلیل درست و عنصر زمان‌شناسی قشرهای مختلف مردم بود.

حاجتی با تحلیل شرایط سخت شروع به کار دولت یازدهم، گفت: با وجود تحریم ها و همچنین وجود رکود تورمی، به یُمن خرد جمعی و تعامل سازنده و اتخاذ دیپلماسی قوی در روابط بین کشورها، دولت یازدهم توانست از این شرایط سخت عبور کند.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان اذعان داشت: با وجود اینکه عده ای محدود منافع جریان خود را در مشارکت حداقلی مردم می دانند، از مشارکت فرهنگیان و رأی اولی ها عصبانی هستند و با انتشار اخبار کذب درصدد هستند تا کام مردم به ویژه معلمان را تلخ کنند اما مدیران و جامعه آموزش و پرورش در فرآیند افزایش مشارکت حداکثری با رعایت قانون، پیشتاز و موفق بودند.

وی با اشاره به هجمه ناجوانمردانه برخی جریانات سیاسی به آموزش و پرورش درباره سند چارچوب اقدام آموزش ۲۰۳۰  یونسکو، خاطرنشان کرد: این سند صرفا یک توصیه نامه است و آموزش و پرورش هیچ تعهدی در اجرای تمام بندهای آن ندارد و اجرای اسناد بالادستی همچون نقشه سند تحول بنیادین و سیاست های کلی ابلاغی مقام معظم رهبری از اولویت های آموزش و پرورش است.

حاجتی مجموعه آموزش و پرورش را متشکل از انسان های متعهد و متخصصی دانست که برای گسترش فرهنگ اسلامی و ایرانی سر از پا نمی شناسند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان برنده انتخابات اخیر را، به تعبیر مقام معظم رهبری و رئیس جمهور محترم، آحاد مردم عنوان کرد که به استقلال، اقتدار، تعامل سازنده با جهان و نفی خشونت در مناسبات بین المللی رأی دادند.

وی با  نفی درصدبندی اقشار جامعه گفت: مردم ایران یکپارچه و متحد هستند و دکتر روحانی به عنوان منتخب مردم، رئیس جمهور همه اقشار جامعه است.

در پایان جلسه شورای اداری در احکامی از سوی مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان، آقایان جابر اخلاقی به سمت معاون پرورشی و فرهنگی،نورالله اکبری به سمت معاون آموزش متوسطه و غلامرضا مدبری فر به عنوان معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان گیلان منصوب شدند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
معلم
جناب آقای مدیر کل آموزش وپرورش استان گیلان - افسوس وصدافسوس برما و جنابعالی که نان نظام جمهوری اسلامی ایران راکه حاصل فداکاریها وخون شهدای به خون غلتیده است را می خورید واینچنین خون شهدارا برای نگه داشتن پست ومیز ریاست به سخره می گیرید آقای مدیر کل به کجا چنین شتابان ؟؟؟؟؟آیا فکر می کنید این میز برای شما وامثال شما ماندگاروجاویدان است ؟؟؟ .شما مقصرنیستید مقصر اصلی آنانی هستند که امثال جنابعالی وافراد معلوم الحالی را که درفتنه 88مشکلات عدیده ای داشتند وازاصحاب فتنه و.......بودندوتحت عناوین مختلفی چون مشاور،سرپرست نهضت سواد آموزی وسرپرست معاونت پرورشی وهم اکنون نیز با انتقال ایشان به معاونت آموزش متوسطه وارد بدنه آموزش وپرورش می نمایند. جناب مدیر کل آیا درطی 39سال بعدازانقلاب ندید که هرکس درمقابل انقلاب وخون شهدا ایستاد عاقبتش چه شد ؟؟ ا شاعرشیرین سخن خوب می گوید: چرخ گردون گر دو روزی برمراد مانگشت سرزنشها گر کند خارمغیلان غم مخور
در حاشیه