مدیرکل اعزام مبلغ اوقاف کشور در گفتگو با 8دی:

بیش از ۴ هزار مبلغ دینی در ماه رمضان در مساجد، امامزادگان و حسینیه‌ها فعالیت می‌کنند

مدیرکل اعزام مبلغ سازمان اوقاف کشور گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان بیش از ۴ هزار مبلغ دینی در سراسر کشور به همراه روحانیون بومی حضور دارند.

بیش از ۴ هزار مبلغ دینی در ماه رمضان در مساجد، امامزادگان و حسینیه‌ها فعالیت می‌کنند

حجت الاسلام و المسلمین احمد شعبانی در گفتگو با ۸دی، از اعزام مبلغین و طلبه ها به مساجد و بقاع کشور خبر داد و اظهار داشت: به مناسبت فرا رسیدن ایام مبارک ماه رمضان اداره کل اعزام مبلغ طبق برنامه های سال گذشته اعزام مبلغین در بقاع سراسر کشور و مساجدی که از ما درخواست مبلغ داشته باشند را ترتیب داده است.

وی با بیان اینکه در سال جاری بیش از ۴ هزار مبلغ از قم و تعدای از مبلیغین و روحانیون و طلاب بومی نیز در شهرها و روستاهای کشور مستقر هستند، افزود: ما در این ایام خاص و سایر ایام ها همچون محرم، صفر و فاطمیه برنامه اعزام برای مبلغین داریم.

مدیرکل اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در تبیین برنامه های مبلغین اعزامی به سراسر کشور گفت: مبلغین برنامه هایی را از قبل منبر، نماز، سخنرانی، کلاس های قرآن، معارف، احکام، خیمه های معرفت و انس و غیره را در سطح بقاع متبرکه و مساجد کشور اجرا خواهند کرد.

حجت الاسلام شعبانی از برگزاری برنامه های ویژه در اماکن خاص کشور خبر داد و اظهار کرد: در بقاع متبرکه فعال و پر تردد خیمه های معرفتی با حضور مبلیغین و با برنامه هایی همچون مشاوره و چند رسانه ای و پاسخ گویی به سوالات و شبهات انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه مبلغین اعزامی قبل از اعزام دوره های آموزشی مستمری را در طول سال گذرانیده اند و در سال جاری هم این دوره های آموزشی طی شده است، گفت: در سال جاری ره توشه تبلیغی برای مبلیغن اعزامی سراسر کشور تهیه شده که موضوعات مبتلا به و مورد بحث توسط کارشناسان تهیه و به کتاب تبدیل شده و در قالب گفتمان تبلیغی در اختیار مبلغان قرار خواهد گرفت.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه