نماینده مردم رشت در گفتگو با 8دی:

حضور ۴۰ میلیونی ایرانیان عنایت خداوند است / انتخابات صحنه حفظ حیثیت و انسجام ملی بود

نماینده مردم رشت حضور ۴۰ میلیونی پای صندوق‌های رای را عنایت خداوند دانست و گفت: انتخابات صحنه حفظ حیثیت در خارج از مرزها بود.

حضور ۴۰ میلیونی ایرانیان عنایت خداوند است / انتخابات صحنه حفظ حیثیت و انسجام ملی بود

جبار کوچکی نژاد در گفتگو با خبرنگار ۸دی، انتخابات را صحنه ای پر فراز و نشیب توصیف کرد و اظهار داشت: انتخابات با همه فراز و نشیب های خود به پایان رسید و مردم ایران سنگ تمام گذاشتند.

وی با بیان اینکه کار و اقدام مورد نظر از سوی مردم به نحو احسنت انجام شد، افزود: بیش از ۴۰ میلیون تن از ایرانیان در انتخابات حضور پیدا کردند که این عنایت خدا است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی از تلاش های احزاب و شخصیت ها برای دعوت از مردم به صحنه انتخابات تشکر کرد و گفت: تلاش همه ی افراد موثر در بحث انتخابات از احزاب و گروه ها گرفته تا شخصیت ها و در رأسشان مقام معظم رهبری که عنایات خاصی داشتند نسبت به اینکه همه چیز مردم هستند و در انتخابات حضور پیدا می کنند، بسیار حائز اهمیت بوده است.

نائب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مردم با حضور در پای صندوق های رأی آن چیزی را که به آن رای دادن به کلیات نظام جمهوری اسلامی ایران بود را به انجام رساندند.

کوچکی نژاد حضور مردم  در انتخابات را موجب حفظ حیثیت نظام در داخل و خارج از مزها برشمرد و گفت: حضور مردم با حفظ شخصیت و حیثیت نظام در بیرون از مرزها همراه بود و در داخل کشور نیز انسجام و التزام ملی را در بر داشت.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه