رحیم‌پور ازغدی:

طبق سند ۲۰۳۰ می‌خواهند به فساد و انحراف جنسی مشروعیت بدهیم

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: طبق سند ۲۰۳۰ می‌خواهند به فساد و انحراف جنسی مشروعیت بدهیم.

طبق سند ۲۰۳۰ می‌خواهند به فساد و انحراف جنسی مشروعیت بدهیم

به گزارش ۸دی به نقل از راه دانا؛  حسن رحیم‌پور ازغدی در نشست “مرامنامه ارباب-رعیتی و سبک زندگی” در نقد قرارداد ۲۰۳۰، گفت: طبق روش و سیره حکومت امیرمومنان حکومت دینی باید به مردم در قبال کارهایی که انجام می‌دهد پاسخگو باشد.

وی افزود: نباید این طور باشد که بگوییم یک چیزهایی هست و به شما مردم مربوط نیست و ما خودمان با غربی‌ها چیزهایی را امضا کرده‌ایم و محرمانه است،‌ مسئولان چنین حقی ندارند.

وی نامحرم ندانستن مردم در قبال قراردادهای خارجی را خلاف مبانی اسلام و تشیع، فقه سیاسی شیعه و قانون اساسی و مبانی انقلاب دانست و اظهار داشت: این خلاف مبانی امام و رهبری است. باید همه چیز را شفاف به مردم بگوییم.

رحیم پور ازغدی گفت: در حکومت اسلامی هر تصمیمی که گرفته می‌شود، باید به مردم گفته شود و مسئولان باید بگویند که چرا این تصمیم را گرفته‌اند. کتمان و مخفی کردن تصمیمات از ملت معنا ندارد.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با طرح این سوال که طبق کدام ضوابط دینی و اسلامی قراردادهایی مثل ۲۰۳۰ منعقد می‌شود، گفت: سوال این است که طبق کدام ضوابط‌ اسلامی و دینی حق داریم در قراردادهای بین‌المللی هر چیزی را ولو تشریفاتی و حتی خلاف صریح مبانی اسلامی امضاء کنیم؟

وی با تاکیدبر اینکه غربی‌ها و نظام سلطه تعریف خودشان از مفاهیمی که در قراردادها منعقد می‌کنند را دارند اظهار داشت: در همین قانون بین‌المللی ۲۰۳۰ می‌گویند هدفشان حمایت از اقشار آسیب‌پذیر و تهدیدشونده است که ما هم می‌گوییم این خیلی خوب است و حتما باید انجام شود اما این درحالیست که منضورشان از اقشار آسیب‌پذیر جریانات فاسد جنسی است.

رحیم‌پور ازغدی گفت:البته طبق این سند ۲۰۳۰ نیز حمایت از خانواده گنجانده شده است که البته همه می‌گویند این نیز خوب است اما آنها تعریف متفاوتی از خانواده دارند و می‌گویند که خانواده می‌تواند همجنس یا غیرهمجنس باشد. طبق این سند یعنی اینکه به فساد یا انحراف جنسی مشروعیت بدهیم و از آن حمایت کنیم.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی تصریح کرد: بعد می‌گویند که اینها مختص عصر جدید است و این حرف‌ها برای قدیم است، خیر اتفاقا این کارها مربوط به قدیم است و هزاران سال پیش نیز طبق قرآن قوم لوط این کاره بوده‌اند. این کارهای شما خیلی قدیمی است و شما از اسلام خیلی قدیمی‌تر هستید.

وی با بیان اینکه نظام سلطه با شعارهای حمایت از حقوق بشر، توسعه، سعادت و عدالت وارد می‌شود گفت: شاهدیم که در باطن این شعارها تعریفشان از مصادیق متفاوت است.

رحیم‌پور ازغدی خطاب به نسل جوان و مردم انقلابی گفت: در هر قراردادی که در داخل حکومت جمهوری اسلامی در هر دوره‌ای با بیگانگان و به خصوص مستکبران امضا می‌شود ذره‌بین بیندازید و هر که گفت محرمانه است و به شما مربوط نیست بگویید همه چیز به ما مربوط است و باید بگویند که چه چیزی را و برای چه امضا کرده‌اند؟ و اینکه آیا بستر قانونی آن طی شده یا خیر؟

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی تاکید کرد: طبق سند ۲۰۳۰ می‌گویند که در جهان ما توسعه را تعریف می‌کنیم و هر کشوری که می‌خواهد به توسعه برسد با این سند آیین‌نامه‌ و مرامنامه‌اش را می‌نویسیم؛ این سیاستی جهانی است و همه باید به آن عمل کنند.

وی افزود: متاسفانه این مسئول کمیسیون یونسکو در ایران که یک فرد ایرانی است،‌ خودش آن را نوشته و به حدی پیش‌دستانه در آن عمل کرده‌اند و کارگروه تشکیل داده‌اند که طرف غربی نیز تعجب کرده که ما در داخل تا این حد پیش رفته‌ایم.

رحیم‌پور ازغدی در پایان خاطر نشان کرد: حقوق کارگران معدن را حدود یک سال و نیم است که پرداخت نکرده‌اند اما دستورات حقوق بشری سازمان ملل را اجرا می‌کنند؛ آیا حقوق کارگران معدن حقوق بشر نیست؟

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
رضا
اصلا خوندی سند رو کجاش نوشته همین چیزی رو؟
علی
متأسفانه مثل برجام متن فارسی سند 2030 تحریف شده است: UNESCO recognises that no country can achieve Sustainable Development Goal 4 if students are discriminated against or experience violence because of their actual or perceived sexual orientation and gender identity. در ادامه حتی میگه یونسکو میتونه اقدام کنه برای تسهیل اعمال #برخورد در کشورهای مورد نظر تا جلوگیری به عمل بیاد از رفتارهای ضد گروههای همجنسگرا و ترنزجندر facilitate action in selected countries to prevent and address #homophobic and #transphobic violence in educational settings. ❌ چرا به #دروغ به مردم میگویند، در هیچ کجای سند، آزادی #همجنسبازی نیامده؟! چرا به دروغ میگویند این سند ربطی به انحطاط فرهنگی جامعه ندارد؟! چرا به #دروغ به مردم میگویند این سند فقط توصیه است، درحالیکه کشورها را #ملزم به اجرای آن میکند؟! چرا این سند باید مخفیانه و بی سر و صدا و بدون اطلاع #مجلس به تصویب برسد؟! چرا به #دروغ به مردم میگویند قرار است کودکان #آموزش_جنسی بیاموزند.. در حالیکه طبق سند باید #آمیزش_جنسی بیاموزند؟!!
در حاشیه