امام جمعه رودسر:

رئیس جمهور منتخب با مدیریت بهتر مشکلات کشور را حل کنید

امام جمعه رودسر در خطبه های نماز جمعه گفت: رئیس جمهور منتخب با مدیریت بهتر مشکلات کشور را حل کنید تا برای مردم مشقت نشود.

رئیس جمهور منتخب با مدیریت بهتر مشکلات کشور را حل کنید

به گزارش ۸دی به نقل از رودسریها، حجت الاسلام تقی روحانی در خطبه های نماز جمعه امروز رودسر پس از دعوت همگان به نماز و تقوای الهی و پرهیز از محرمات گفت: خدا را شاکر باشیم که توانستیم دوباره توفیق دعوت به مهمانی خدا در ماه رمضان را کسب کنیم.

وی ادامه داد: ماه رمضان، ماه دعوت بندگان به سوی خداوند است ، ماه رحمت ، مغفرت و ماه برکت است ، نام مبارک ماه رمضان و شب قدر به صراحت در قرآن آمده است ، شب قدر فرصتی است از جانب خدا که همه به سوی پروردگارعالم بازگردیم ، توبه و استغفار کنیم و از گناهان خود پشیمانی و اظهار ندامت داشته باشیم.

امام جمعه رودسر با بیان اینکه عظمت ماه رمضان به نزول قرآن در این ماه می باشد، خاطرنشان کرد: قرآن بخوانیم و در آن تدبر کنیم ، روزه نردبان رسیدن به تقوای الهی است ،در این ماه سعی کنیم زبان و چشم و گوش خود را کنترل نمایید.

حجت الاسلام روحانی در ادامه خطبه های نماز جمعه امروز با اشاره به مناسبت های خردادماه اظهار داشت: خرداد ماه پر خاطره ای برای ملت ایران و انقلاب اسلامی ما است ، سوم خردادماه سالروز عملیات غرورآفرین بیت المقدس که سبب شد خرمشهر از دست دشمنان بعثی آزاد گردد و شادی دشمن را تبدیل به عزا کند. دست غیب الهی به فریاد رزمندگان اسلامی رسید و کمر آمریکا و اسرئیل را شکست.

وی اذعان داشت از دیگر مناسبت های ماه خرداد رحلت جانگداز امام خمینی و قیام ۱۵ این ماه در سال ۱۳۴۲ می باشد ، مقام معظم رهبری در این  ماه به رهبری انقلاب انتخاب شد. انتخابات سال ۹۶ و حضور پرشور مردم برگ زرینی در تاریخ انقلاب ایران برجای گذاشت و موجب خشنودی امام عصر(عج) شد.

امام جمعه رودسر خطاب به رئیس جمهور منتخب گفت: با مدیریت بهتر مشکلات کشور را حل کنید تا مشقت برای مردم فراهم نشود. نکته بعد سفر پرخرج ترامپ رئیس جمهور آمریکا به عربستان سعودی بود که به دنبال ایران هراسی در کشورهای اطراف بوده است وگرنه خرید این همه سلاح توسط عربستان از آمریکا برای چیست ، آمریکا در پی دوشیدن پول عرستان است.

حجت الاسلام روحانی در پایان خطبه های نماز جمعه امروز تصریح کرد: ما هرگز از حمایت مردم مظلوم بحرین و یمن دست نخواهیم کشید و جنایتکاران عالم بدانند این راه تا از بین رفتن ظالمین عالم ادامه خواهد داشت.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه