امام جمعه ماسال:

مردم انتظار دارند وعده های انتخاباتی محقق شود

امام جمعه ماسال گفت: وعده هایی همچون اجرای طرح کارورزی در ۱۰۰ روز نخست، دو برابر شدن صادرات غیر نفتی، ایجاد سالانه ۹۵۰ هزار شغل و … از جمله مواردی است که مردم انتظار تحققشان را می کشند.

مردم انتظار دارند وعده های انتخاباتی محقق شود

به گزارش ۸دی به نقل از ماسال نیوز؛ حجت الاسلام سید هادی موسوی امام جمعه ماسال در خطبه های این هفته نماز جمعه ماسال با اشاره به در پیش بودن ماه مبارک رمضان گفت: پیامبر اکرم (ص) فرمودند که در ایام سال روزهایی هستند که همچون نسیم و نفحاتی بر انسان می وزند. باید دقت داشته باشیم تا خود را در معرض این نفحات الهی قراردهیم و از رحمت الهی استفاده کنیم.
امام جمعه ماسال با اشاره به انتخابات روز ۲۹ اردیبهشت اظهار داشت: جمعه گذشته اتفاق بزرگی توسط مردم ما رقم خورد. مردم با حضورشان به دعوت رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند و اثبات کردند که از مسئولین یک قدم جلوتر هستند.

حجت الاسلام موسوی با تقدیر از زحمات نیروهای اجرایی و امنیتی انتخابات گفت: در شرایطی که دور تا دور ما ناامنی غوغا می کند ما توانستیم انتخاباتی با امنیت کامل و حضور بیش از ۷۳ درصدی مردم برگزار کنیم.

وی با اشاره به هدف گذاری های مدت دار دشمن برای مقابله با جمهوری اسلامی اظهار داشت: هدف کوتاه مدت دشمن بر هم زدن امنیت کشور، هدف میان مدت اخلال در اقتصاد و معیشت مردم و هدف بلند مدتشان از بین بردن نظام اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر گیلان خاطر نشان کرد: دشمنان زمانی صریحا می گفتند نظام جمهوری اسلامی باید نابود شود اما وقتی دیدند این حرف به ضررشان است حالا حرفشان را تدیل کرده اند و می گویند به دنبال تغییر نظام هستیم اما هدفشان در واقع همان است.

حجت الاسلام موسوی با تاکید بر تبدیل شدن رقابت های انتخاباتی به رفاقت و همدلی برای آبادانی کشور گفت: رهبر انقلاب در پیامشان به مولفه هایی همچون کار و تلاش جوانانه برای بر طرف کردن مشکلات مردم، رعایت قشرهای ضعیف، توجه به روستاها، برخورد با فساد و آسیب های اجتماعی و اقتدار در عرصه های بین المللی اشاره کردند که باید مورد توجه دولت دوازدهم باشد.

امام جمعه ماسال دولت آمریکا را غیر قابل اعتماد دانست و تاکید کرد: پس از انتخابات، آمریکایی ها طرح جامع تحریم های غیر هسته ای را به امضا رساندند.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به وعده های انتخاباتی رئیس جمهور در ایام تبلیغات گفت: وعده هایی همچون اجرای طرح کارورزی در ۱۰۰ روز نخست، افزایش وام مسکن به ۲۰۰ میلیون تومان، دو برابر شدن صادرات غیر نفتی، ایجاد سالانه ۹۵۰ هزار شغل، از بین بردن قاچاق ۱۲ میلیارد دلاری، سرمایه گذاری کلان در روستاها، لغو تحریم های غیر هسته ای، اعطای سهام کارخانه ها به مردم و جوانگرایی در کابینه از جمله مواردی است که مردم انتظار تحققشان را می کشند.

امام جمعه ماسال در پایان گفت: هیات امناهای محترم مساجدآ درب مساجد را باز نگه دارند و برای ایام رمضان برنامه ریزی داشته باشند. نباید تنها هم و غم ما این باشد که در ۱۰ روز محرم مساجد فعال باشند. برنامه ریزی کنید تا مردم با برنامه های فرهنگی و قرآن و اهل بیت ارتباط بیشتری داشته باشند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه