آیت‌الله موحدی‌ کرمانی:

بررسی تخلفات می‌تواند ۲ میلیون از رای روحانی کم کند/ آقای رئیسی ۱۶ میلیون رای حلال دارد

کرمانی گفت: تخلفات در نتیجه انتخابات موثر نیست اما این اثر را دارد که رأی رئیسی را به ۱۹ میلیون و رأی روحانی به ۲۱ میلیون برسد.

بررسی تخلفات می‌تواند ۲ میلیون از رای روحانی کم کند/ آقای رئیسی ۱۶ میلیون رای حلال دارد

به گزارش ۸دی، به نقل از خبرگزاری دانشجو، آیت‌الله موحدی‌ کرمانی دبیرکل جامعه روحانیت مبارز در گردهمایی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اظهار داشت:تمام تلاش ما بر این بود که اصلح را تشخیص دهیم و ما برای خدا اصلح را شناسایی کرده و به آقای رئیسی  رأی داده و تبلیغ کردیم.

 

وی در ادامه افزود: در نگاه اول نقطه ضعف و اشتباهی در عملکرد نیروهای انقلاب نبود و به فرد مشخص برادرمان جناب آقای رئیسی رسیدیم. جامعتین هم ایشان را کاندیدای اصلح معرفی کرد که این توفیق کمتر نصیب می‌شود،آقای رئیسی سرمایه قوی و سرمایه مردمی انقلابی خوبی دارد.

 

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز تصریح کرد: آقای رئیسی ۱۶ میلیون رأی حلال داشت،بنده روز گذشته با آیت‌الله جنتی ملاقات داشتم و به ایشان تأکید کردم مردم انتظار دارند که ببینند شورای نگهبان چه قضاوتی می‌کند.شورای نگهبان باید موارد تخلف انتخاباتی را بشناسد و به مردم معرفی کند.هرچند این تخلفات در نتیجه انتخابات موثر نیست اما این اثر را دارد که رأی آقای رئیسی را از ۱۶ به ۱۹ میلیون و رأی آقای روحانی از ۲۳ به ۲۱ میلیون برسد.رهبر انقلاب اسلامی با تشر خود جلوی اجرای سند ننگین ۲۰۳۰ را گرفتند، باید در قبال این اشتباهات، حیات انقلابی داشت.

انتهای پیام/

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه