امام جمعه سیاهکل:

رئیس جمهور وزرای خود را در راستای ایجاد اشتغال جوانان تعیین کند

امام جمعه سیاهکل گفت: پاک دستی وزرا و دوری از هرگونه شائبه‌های فساد مالی مدنظر انتخاب وزرای دولت باشد.

رئیس جمهور وزرای خود را در راستای ایجاد اشتغال جوانان تعیین کند

به گزارش ۸دی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدرضا شکسته‌دل در گفتگو با خبرنگار درسیاهکل با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات ۲۹ اردیبهشت اظهار داشت: در روز ۲۹ اردیبهشت مردم ایران اسلامی با حضور حماسی خودشان در پای صندوق‌های رأی پاسخ یاوه‌گویی‌های دشمنان نظام را دادند و به‌راستی مردم پیروز این انتخابات هستند.

وی افزود: از تمامی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم و پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا که موجب شورونشاط در جامعه شدند تشکر می‌کنم.

امام‌جمعه سیاهکل با تبریک به حجت‌الاسلام‌والمسلمین روحانی منتخب مردم در انتخابات ریاست جمهوری گفت: رئیس‌جمهور دولت دوازدهم می‌بایست با توجه به شعار «اقتصاد مقاومتی؛ اشتغال-تولید»، وزرای خود را در راستای ایجاد اشتغال جوانان تعیین کند زیرا اگر اشتغال درست شود، مشکل ازدواج و مسکن آن‌ها نیز برطرف می‌شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین شکسته‌دل با تأکید بر توجه دولت به محرومان و اقشار کم‌درآمد افزود: پاک دستی وزرا و به‌دوراز هرگونه شائبه‌های فساد مالی، توجه به اقشار مستضعف به‌ویژه روستاییان و ارتباط با نخبگان از ویژگی‌های مهم وزرا در دولت باشد.

وی با تأکید بر اینکه وزرا می‌بایست با نقاط مختلف کشور ارتباط تنگاتنگی داشته باشند، گفت: سرکشی از روستاهای دوردست کشور به‌ویژه اقشار نیازمند و زحمتکش و کشاورزان و رسیدگی به امور آن‌ها از وظایف اصلی وزرا و دولتمردان است.

انتهای پیام/

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه