در لاهیجان صورت گرفت؛

امضای مردم و خانواده های شهدا پای طومار مقابله با خرید و فروش رای + عکس

لاهیجانی ها و کاندیداهای معترض انتخابات شورای شهر پای طومار مقابله با خرید و فروش رای و درخواست ابطال انتخابات را امضاء کردند.

امضای مردم و خانواده های شهدا پای طومار مقابله با خرید و فروش رای + عکس

به گزارش ۸دی، به نقل از «لاهیجان»، شب گذشته نیز بیش از ۴۰ نفر از کاندیداهای شورای شهر لاهیجان به همراه صدهانفر از مردم شهر لاهیجان در اعتراض به آنچه که خرید و فروش گسترده رای در این شهر دانستند در بیرون از مسجد جامع این شهر تجمع کردند و پای طومار چند متری را امضا کردند.

به فاصله ی سه شب از تجمع اولیه، مجددا شب گذشته بیش از چهل نفر از کاندیداهای معترض شورای شهر لاهیجان در بیرون از مسجد جامع این شهر اجتماعی را تشکیل دادند و در کنار مردم این شهر پای طومار چند متری را امضا کردند، این کاندیداها معتقدند که انتخابات شورای شهر لاهیجان باید به علت بروز تخلفات متعدد مورد ابطال قرار گیرد.

خانواده های معظم شهداء و جانبازان هشت سال جنگ تحمیلی نیز از امضا کنندگان این طومار اعتراضی بودند.

گویا این طومار قرار است پس از امضای مردم شهرستان پس از برگزاری نماز جمعه با پیگیری مسئولین ذیربط به وزارت کشور و یا مجلس شورای اسلامی برده شود.

سکوت معنادار برخی سایت های خبری زنجیره ای و وابسته به یک جریان فکری خاص در لاهیجان، که طبق شنیده های موثق، مبالغ دهها میلیون تومانی فقط جهت حمایت رسانه ای از یک کاندیدای پیروز انتخابات شورای شهر دریافت کرده است، در این زمینه قابل توجه است.

پایان پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه