معاون اجتماعی پلیس گیلان:

معامله عتیقه، انگیزه جنایت خونین/ قاتل زن ۴۶ ساله دستگیر شد

معاون اجتماعی پلیس گیلان گفت: این قتل توسط جوانی ۲۶ ساله و به دلیل اختلاف حساب بر سر معامله عتیقه با برادر مقتوله بوده است.

معامله عتیقه، انگیزه جنایت خونین/ قاتل زن ۴۶ ساله دستگیر شد

به گزارش ۸دی، به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، سرهنگ محمدرضا جعفری خیرخواه در تشریح جزئیات این خبر توضیح داد: در پی اعلام مفقودی یک زن ۴۶ ساله در لاهیجان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در تحقیقات گسترده پلیس درباره زن مفقودشده، سرنخ هایی از دو متهم کشف شد، اظهار کرد: یکی از متهمان در بررسی فنی پلیس به قتل زن ۴۶ ساله اعتراف کرد.

معاون اجتماعی پلیس گیلان با اشاره به اینکه قاتل ٢۶ ساله انگیزه اش از ارتکاب جنایت را اختلاف حساب بر سر معامله عتیقه با برادر مقتوله عنوان کرده، افزود: قاتل به همراه یک همدست با برادر مقتوله قرار صوری فروش عتیقه گذاشته و بعد از مصرف مواد مخدر در حالی که برادر مقتوله مشغول مصرف مواد بوده، خواهر او را با روسری خفه و جسد او را در حاشیه جنگل رها کرده است.

سرهنگ جعفری خیرخواه با تاکید بر اینکه جسد مقتوله با راهنمایی قاتل کشف شد، خاطرنشان کرد: پس از دستگیری و معرفی متهم به مراجع قضایی، تلاش برای دستگیری همدست وی نیز ادامه دارد.

معاون اجتماعی پلیس گیلان با اشاره به اینکه عدم رعایت شئونات اخلاقی، شرب خمر و مصرف مواد مخدر زمینه ساز جرایمی مثل سرقت و قتل است بیان کرد: ایجاد روابط ناسالم و نامتعارف ضربات جبران ناپذیری به زندگی افراد وارد می کند.

سرهنگ خیرخواه با تأکید بر ضرورت مشاوره و فرهنگسازی برای کنترل جرایم خشن، تصریح کرد: مرکز مشاوره پلیس به صورت رایگان آماده خدمت رسانی به شهروندان است تا به کمک آگاهی بخشی  به مردم، میزان جرایم را به حداقل برساند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه