رسانه ها گزارش دادند؛

آغاز دور جدید شکایت از رسانه‌های منتقد دولت در گیلان/ احتمال فیلتر برخی سایت‌های خبری!

آقایان فکر می‌کنند با فشار به دستگاه‌های قضایی و برخورد با رسانه‌های منتقد دولت خواهند توانست با خیال راحت به چپاول حقوق مردم پرداخته و به اعتقاداتشان ضربه بزنند!

آغاز دور جدید شکایت از رسانه‌های منتقد دولت در گیلان/ احتمال فیلتر برخی سایت‌های خبری!

به گزارش ۸دی به نقل از گیلانستان، این روزها رسانه های منتقد عملکرد دولت در گیلان هرچه از ایام انتخابات ریاست جمهوری دور می‌شوند، به دادگاه و پاسگاه و… نزدیک می‌شوند و به دلیل شکایات متعدد و سازماندهی شده برخی ادارات دولتی استان در این محاکم حاضر شده و به دفاع از خود می پردازند!

ادارات مذکور که از سوی استانداری و نماینده حامی فتنه رشت خط می گیرند، در حرکتی از پیش طراحی شده بلافاصله بعد از انتخابات و اطمینان از پیروزی مجدد حسن روحانی، به رسانه های منتقد دولت در گیلان شامل پایگاه‌های خبری تحلیلی هشت دی، گیلان نوین، گیلانستان و… هجمه و حمله چند جانبه آورده و اقدام به شکایت نموده اند.

بسیار مضحک و خنده‌دار است اگر مدیر یا مسئولی در کشور گمان کند با شکایت‌های بی‌مورد و کینه توزانه می‌تواند صدای رسانه‌ها و مردم را خاموش کند تا از انتقاد در امان باشد. در استان هم آقایان فکر می‌کنند با فشار به دستگاه‌های قضایی و برخورد چماق‌گونه با رسانه‌های منتقد دولت خواهند توانست در ۴ سال آینده به راحتی در جامعه جولان داده و با خیال راحت به چپاول حقوق مردم پرداخته و به اعتقاداتشان ضربه بزنند!

از آنجایی که مدیران و اعضای هیئت تحریریه رسانه‌های مذکور از فعالان برجسته رسانه‌ای و با تجربه استان محسوب می‌شوند، اگر چنانچه با فیلتر و مسدود شدن رسانه‌های خود مواجه شوند، بدیهی است که بیکار ننشسته و دست روی دست نخواهند گذاشت و از راه‌های دیگر به جریان سازی‌های خبری ادامه خواهند داد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه