رییس مجمع نمایندگان گیلان:

مصوبات کارگروه اشتغال استان در حد نوشتار و کاغذی است/ اراده ای برای حل مشکل اشتغال وجود ندارد

رییس مجمع نمایندگان گیلان گفت: بنده ناظر بر شورای اشتغال استان هستم اما الان یک سال است که فقط یک جلسه برگزار شده است.

مصوبات کارگروه اشتغال استان در حد نوشتار و کاغذی است/ اراده ای برای حل مشکل اشتغال وجود ندارد

به گزارش ۸دی، اسدالله عباسی در گفت و گو با خبرنگار «دیارباران» با بیان اینکه پروژه های نیمه تمام دولت یازدهم هنوز در استان گیلان وجود دارد، اظهار کرد: دولت دوازدهم باید در این راستا تلاش مضاعفی را به خرج دهد.

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد: پروژه راه آهن قزوین ـ رشت ـ آستارا از این دست پروژه ها است که باید تکمیل و به بهره برداری برسد و سرعت در تکمیل آن اهمیت زیادی دارد.

رییس مجمع نمایندگان گیلان با تأکید بر اینکه مصوبات کارگروه اشتغال استان در حد نوشتار و در کاغذ بوده است و هیچ گونه ازمشکلات برطرف نشده است، گفت: مواردی داشتیم که افراد طبق این مصوبه به بانک ها رفتند اما کاری برایشان انجام نشده و تسهیلاتی برایشان در نظر گرفته نشده است.

عباسی افزود: بنده ناظر بر شورای اشتغال استان هستم اما الان یک سال است که فقط یک جلسه برگزار شده است و این نشان می دهد که خیلی عزم و اراده ای در رفع مشکل اشتغال وجود ندارد.

وی افزود: حدود یک سال است که شورای اداری استان با حضور نمایندگان گیلان در مجلس تشکیل نشده است جلساتی بوده اما شورای اداری برگزار نشده است و این نشان دهنده این است که نتوانستیم به نقطه مطلوب اهداف مان دست پیدا کنیم.

عباسی در خاتمه اظهار کرد: بسیاری از مشکلات هنوز باقی است و باید دنبال رفع این کمبود ها و معضلات در ابعاد مختلف در استان گیلان باشیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه