آیت‌الله ‌رضوی در یادواره سرداران و ۲۶۰ شهید گیلانی عملیات بیت‌المقدس:

اگر سال ۶۱ به جای نارنجک، پای میز مذاکره نشسته بودیم کشور اشغال می شد

استاد حوزه و دانشگاه گفت: نسل‌های سوم و چهارم انقلاب بدون استشمام بوی جنگ و باروت آن را باور دارند.

اگر سال ۶۱ به جای نارنجک، پای میز مذاکره نشسته بودیم کشور اشغال می شد

به گزارش ۸دی، آیت‌الله سیدجلال الدین رضوی عصر امروز در مراسم گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر و یادواره سرداران و ۲۶۰ شهید عملیات بیت المقدس در گلزارشهدای رشت با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: شهید، نام جاودان خداوند است که بر بهترین بنده خود نام‌گذاری کرده است.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به حیات جادانگی شهیدان اذعان داشت: فرهنگ شهید و شهادت، رنگین کمانی جاودان است که نسل‌های سوم و چهارم انقلاب بدون استشمام بوی جنگ و باروت آن را باور دارند.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی به‌عنوان شاخص و در راس تمام امور جهان اسلام هستند بیان داشت: نظام جمهوری اسلامی برای هیچ یک از امور خود نیاز به برنامه‌های تمدن‌سازی احدی ندارد و تنها پیرو ولی فقیه است.

آیت الله رضوی تصریح کرد: ملت ایران تا زمانی از مسئولان تمکین می‌کنند که در مسیر ولایت فقیه و پیروی از خط مقام معظم رهبری باشند و در غیر اینصورت امت اسلامی بلافاصله به تبعیت از ولایت فقیه از افراد مذکور فاصله می‌گیرد.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به سالروز آزادسازی خرمشهر با تاکید بر تکیه بر فرهنگ جهاد و شهادت اذعان داشت: اگر در سال ۶۱ ملت ایران در مقابله با دشمنان به جای نارنجک در پای میز مذاکره نشسته بودند، دشمنان علاوه بر خرمشهر بسیاری از شهرهای کشور را اشغال می‌کردند.

وی با بیان اینکه پیروز واقعی انتخابات به فرموده مقام معظم رهبری ملت ایران هستند بیان داشت: ملت ایران با حضور حداکثری خود در پای صندوق‌های رای و با سلایق مختلف سیاسی به جهانیان نشان دادند که همواره پشتیبان ولایت فقیه هستند.

آیت الله رضوی به استفاده ابزاری برخی از جریان‌های سیاسی از نام شهدا اشاره کرد و گفت: شهدا متعلق به ولایت و نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و کسی حق ندارد آن‌ها را محدود به گروه یا جناحی خاص کند.

وی با بیان اینکه وصیت نامه شهدا راهی برای نجات بازی خوردگان سیاسی است افزود: نظام انقلاب اسلامی همواره در جنگ تمام عیار با استکبار جهانی بوده است و کسانی که در دنیای کثیف سیاست غرق شده‌اند با تکیه بر وصیت نامه شهدا با توبه به مسیر انقلاب اسلامی باز گردند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه