ضمن پیامی صورت گرفت؛

قدردانی استاندار از ناجی فداکار انزلی چی

استاندار گیلان یاد مرد فداکار بندرانزلی که پس از نجات دادن کودک هفت ساله از غرق شدن، جان خود را فدای همنوعش کرد گرامی داشت.

قدردانی استاندار از ناجی فداکار انزلی چی

به گزارش ۸دی، محمدعلی نجفی در این پیام  خطاب به خانواده مرحوم افشین حاجی محمدعلی نوشته است: ایثار واژه کوچکی است در مقابل بزرگمردی که از گوهر جان برای نجات هم نوعان و هم وطنان می‌گذرد و بی‌شک چنین فرزندی برومند در دامان پاک پدر و مادر راستین، راه و رسم عشق و جوانمردی را آموخته است.

در انتهای پیام استاندار گیلان با تسلیت درگذشت شهادت گونه این بزرگ مرد گیلانی به خانواده داغدار وی، برای بازماندگان از درگاه احدیت صبر و شکیبایی را آرزو و اظهار داشت: امیدوارم که خداوند این عزیز از دست رفته را قرین رحمت واسعه خویش قرار دهد.

استاندار گیلان همچنین در نشست کارگروه رفع موانع تولید در صبح امروز نیز درگذشت این گیلانی عزیز را تسلیت و به ضرورت ثبت نام وی  به عنوان ناجی فداکار تأکید کرد.

گفتنی است شب گذشته فرماندار بندر انزلی نیز به نمایندگی از استاندار گیلان با حضور در خانه این ناجی فداکار، درگذشت مرحوم افشین حاجی محمدعلی را به خانواده وی تسلیت گفت.

مرحوم افشین حاجی محمدعلی در غازیان بندرانزلی با مشاهده کودک ۷ ساله که در حال غرق شدن بود با فداکاری و از خودگذشتگی به کمک وی شتافت و پس از نجات آن کودک ؛در دریا غرق شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه