معاون هماهنگ کننده سپاه قدس در گفتگو با 8دی:

عملیات بیت المقدس قیام همدلی و یکپارچگی ملت بود/ قدرت دفاعی ایران دژی مستحکم در مقابل دشمنان است

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان پیام عملیات بیت المقدس و فتح خرمشهر را یکپارچگی و همدلی ملت دانست و گفت: قدرت دفاعی ایران دژی مستحکم در مقابل دشمنان ایران و انقلاب اسلامی است.

عملیات بیت المقدس قیام همدلی و یکپارچگی ملت بود/ قدرت دفاعی ایران دژی مستحکم در مقابل دشمنان است

عباس بایرامی در گفتگو با خبرنگار ۸دی، آغازگر فتح خرمشهر را بیرون کردن بنی صدر از حکومت جمهوری اسلامی ایران دانست و اظهار داشت: آنچه که باید در قالب سوم خرداد به نسل فعلی و آینده انتقال پیدا کند این است که ما بعد از یک دوره شکست و سرخوردگی به واسطه سیاست های غربگرایانه و برخی از سیاست های خصمانه و مستکبرانه بنی صدر پیروزی هایی بزرگی به واسطه اتحاد نیروهای انقلاب بعد از فراری شدن وی پدید آوردیم که یکی از آنها حماسه سوم خرداد و عملیات فتح خرمشهر بود.

وی با بیان اینکه همدلی و یکپارچگی عامل مهم در پیروزی عملیات بیت المقدس بود، افزود: مردم ما که با سقوط خرمشهر یک نوع آسیب سنگین روحی و ذهنی دیده بودند و رجز خوانی دشمنان بعثی را می دیدند و شاهد آن بودند که صدام مدعی شده بود هیچ کس نخواهد خرمشهر را باز پس بگیرند باحماسه ماندگار همه ی نیروهای مسلح ارتش، ژاندارمری، سپاه و بسیج بعد از فرار بنی صدر چند عملیات را طراحی کردند که موجب جهش بزرگ در تاریخ جنگ تحمیلی شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه عملیات های متعددی انجام شد تا نهایتا فتح خرمشهر رقم خورد، گفت: از عملیات هایی که نیروهای انقلابی طراحی کرده بودند، عملیات طریق القدس، ثامن الائمه، فتح المبین و نهایتا عملیاتی که منجر شد تا بسیاری از خاک اشغال شده ما از جمله خاک مقاومت شهر خرمشهر آزاد شود، عملیات بیت المقدس بود.

بایرامی با اشاره به اینکه رزمندگان اسلام در سراسر طول دوران دفاع از میهن پیامی را به آیندگان انتقال می دادند، اظهار کرد: پیام عملیات بیت المقدس قیام یکپارچگی و همدلی است و اتصال نیروهای مومن به ذات اقدس باری تعالی بود.

وی با اذعان به این نکته که نیروهای انقلابی هرگاه به خداوند و ولایت فقیه متصل شدند و خود را در بند آنها درآوردند پیروزی ها رقم خورد، افزود: هرگاه ما بتوانیم اتحاد، انسجام و اتصال بین خود و خدا و ولایت فقیه را رعایت کنیم پیروزی های متعدد و بیشمار همچون خرمشهر ها در پیش است.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان اظهار داشت: بازپس‌گیری خرمشهر موجب شد تا جنگ به نقطه عطف خود برسد و همه مستکبران دنیا از ترس اینکه در آینده ایران به قطب اقتصادی منطقه تبدیل شود تقاضای صلح داد و قطعنامه صادر کرد.

بایرامی قدرت دفاعی ایران را دژی مستحکم در مقابل دشمنان ایران نام برد و تاکید کرد: هر زمانی که ما مقتدر و محکم شدیم و توانستیم روی پای خود بایستیم یقینا دشمن از ما حساب خواهد برد و هر وقتی که ما چشم به قدرت دشمن داشتیم و فکر کردیم دشمن تا دندان مسلح به ما رحم خواهد کرد، یقینا از دشمن سیلی محکمی خواهیم خورد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه