نگاهی به جشن پیروزی روحانی در استان گیلان/ شادی حرام نیست اما نه با پول بیت المال!

دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با همه فراز و فرودهایش به پایان رسید و حسن روحانی توانست بار دیگر بر مسند ریاست جمهوری تکیه زند.

نگاهی به جشن پیروزی روحانی در استان گیلان/ شادی حرام نیست اما نه با پول بیت المال!

به گزارش ۸دی به نقل از «دیارباران»، دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با همه فراز و فرودهایش به پایان رسید و حسن روحانی توانست بار دیگر بر مسند ریاست جمهوری تکیه زند.

به تبع هر پیروزی شادی هوادارن و حامیان کاندیدای پیروز را در پی خواهد داشت که در استان گیلان نیز هواداران حسن روحانی با اعلام پیروزی وی در خیابان ها و میادین حضور یافتند و به شادی و سرور پرداختند اما دراین بین تدارک جشن طلوع صبح امید برای حامیان و هواداران کاندیدای پیروز با برنامه های ویژه از جمله خوانندگی شهرام ناظری و آتش بازی و نورافشانی در ورزشگاه عضدی رشت قابل تأمل است.

سؤالی که ذهن نویسنده را درگیر کرده است این است که آیا این جشن از هزینه شخصی کاندیدای پیروز تدارک دیده شده است یا خیر؟!

اگر به فرض پیروز شدن کاندیدای دیگر همین مدعیان اخلاق مداری مدعی نمی شدند که این هزینه های گزاف از کجا تأمین می شود؟!

آیا صرف بیت المال که باید در امور عام المنفعه صرف شود برای جشن و شادی کسانی که متعلق به حزب و طیف خاصی هستند جایز است؟!

آیا بهتر نبود به جای برگزاری میتینگ و جشن انتخاباتی اختصاصی برای کاندیدای پیروز از طرفداران همه کاندیدا ها دعوت می شد تا در این مراسم حضور یابند تا نقطه قوتی باشد برای انسجام و اتحاد همه مردم؟

شادی و سربلندی جوانان ما نه تنها حرام نیست بلکه آروزی ماست آنچه حرام است استفاده از بیت المال که امانتی نزد دولت هاست در امورات و منافع حزبی است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
منتشر کنید
نکته ی مهمتری درباره ی عجله ی این روزهای آقایون در جشن پیروزی گرفتن و گذاشتن کنفرانس مطبوعاتی و نطق پیروزی تلویزیونی فقط روز بعد انتخابات و رفتن به دیدار رهبر و حرم امام و برنامه ی سفر به مشهد وجود داره لطفا دقت کنید. شنیدید راه بنداز جا بنداز. در مورد رفتارهای عجولانه ی این روزهای دولت مصداق کامل داره. یادتون هست احمدی نژاد چندین روز بعد از انتخابات جشن پیروزی در میدان انقلاب گرفت و همین جماعت اون موقع گفتند چون انتخابات هنوز از طرف شورای نگهبان تایید نشده پس اینکار خلافه . حالا ما انتخاباتی داریم که بر اساس اسناد موجود ستاد رئیسی که فیلمها و مدارک آن در تلگرام به فراوانی موجودند مورد شائبه ی جدی مهندسی آرا می باشد و این آقایان میخواهند با این کارهایشان مارش پیروزی رو طوری بزنند که دیگر کسی جرات حرف زدن نداشته باشه...
الف-ج از ماسال قهرمان
آخه شما احمدی نژاد را دارید با دکتر روحانی مقایسه میکنید ؟؟ و درثانی مگر شما حرفی برای گفتن دارید که این آقایان میخواهند جرآت گفتنش را از شما بگیرند؟؟ تازه اگه همه اینها شوخی باشه شما اگر حرفی برای گفتن داشتید کل ایران را به پادگان تبدیل میکردید و کفن پوشان و خون جوشان زمین و زمان را بهم میدوختید و با حملات گاز انبری همه مان را لوله میکردید!!! پس نمیخواهد بیخودی ژست تمکین اجباری به نتیجه دندن شکن انتخابات را بخود بگیرید!!!!! یاعلی.
منتشر کنید در پاسخ به الف-ج از ماسال قهرمان
حرف ما این نیست که چرا مردم به او رای دادند. ما اسناد غیر قابل انکاری داریم که بر اساس آن صحت برگزاری این انتخابات محل تردید جدی است. مهمترین آن اینکه چرا باید در شعبه های بیش از ۱۰۰ شهر و بسیاری روستا که در انتخابات قبلی نه زیادی به روحانی داشتند و نظرسنجی های آقایان نشان میداد که آرای رئیسی در آنجاها بسیار بالاست. تعرفه ها از سر ظهر شروع به تمام شدن کنند و هر چه که درخواست شود فرمانداری های آن شهرها از دادن تعرفه امتناع کنند و به دروغ گفته شود دادیم در حالی که اسناد و فیلم ها نشان میدهند که عمدا ندادند. جالب توجه اینکه شب قبل انتخابات این نقشه کثیف در تلگرام افشا شد و روز بعد دقیقا همان اتفاق افتاد. اگه سال ۸۸ گفتند تقلب مدرکی نداشتند ولی ما میگوییم تخلف سازمان یافته و مدرک هم داریم. به نظرتان چرا در جاهایی که آرای روحانی بالا بود به مشکل نخوردند و فقط در مورد حوزه های پرطرفدار رئیسی مشکل پیش آمد؟ کمی تفکر و انصاف چیز بسیار خوبی است. اون شماها هستید که اگه به جایی برسید نمیگذارید کسی نفس بکشه نه فداییان سید علی. همین متانت رهبر باعث شده گردن شماها روز به روز کلفت تر بشه و زبانتون درازتر. ما با مدرک و بر اساس قانون حرف میزنیم نه هر چی دلمون بخواد...
در حاشیه