یاداشت؛

رفیق من! کار تمام نشده است / هنوز مبارزه باقی است

انتخابات تمام شد، اما کار تمام نشده است. حرکتی تازه آغاز شده است.

رفیق من! کار تمام نشده است / هنوز مبارزه باقی است

به گزارش ۸دی، انتخابات تمام شد، اما کار تمام نشده است. حرکتی تازه آغاز شده است.
دوست من!
می دانم قدری خسته ای؛ شاید هم حوصله نداری و مدام در ذهنت مرور می کنی چرا این اتفاق افتاد؟ مگر ما تلاش نکردیم؟ مگر شبانه روزمان را برای موفقیت در صحنه سیاسی وقف نکردیم؟ کجا کم کار گذاشتیم؟ نمی دانم این حرفم را باور خواهی کرد یا نه! بدان که هیچ تلاشی در این انتخابات هدر نرفته است. همه زحمات به حساب انقلاب واریز شده است. سرمایه انقلاب قوی تر شده است. نه تو، هرکس که برای هر نامزد و جریان سیاسی به میدان شتافته، هزینه کرده، آبرو گذاشته، شبانه روزش را از استراحت خالی و برای تبیین و اقناع دیگران زمان صرف کرده است، مأجور بوده و حالا این انقلاب با سرعت بیشتر و در جاده ای سخت به سمت جلو می شتابد.

رفیق من!
اتفاق خاصی نیفتاده، مبارزه ادامه دارد؛ لطفا خسته نشو! تازه آغاز راه است. سرخوردگی از کنش های سیاسی، برای آنان است که باورهای آسمانی شان را موریانه خورده است، با این حجم از روشنگری، مطمئن باش امروز مسیر انقلاب روشن ترین مسیر حرکت است؛ آرمان ها جلا خورده و راه های جدید، آماده پیمودن شده است.
قدردان مردم باشیم که پا در رکاب انقلاب ایستاده اند؛ مردم خوبی که همیشه در صحنه بوده و به آینده بهتر باور دارند. این مردم به هرکسی که رأی داده اند خدا اجر خواهد داد. بر آن ها نتازیم که آنان از بهترین بندگان خدا بر زمین اند.

خسته نباشی برادر! خواهرم خدا قوت!
تو و همه آنان که تنور این رقابت را داغ کرده اند، پیروز انتخابات اند، بلاشک؛ وقتش رسیده که یکبار دیگر بعد از این مجاهدت طاقت فرسا به به قرآن پناه ببری؛ وقتی خدا دید پیامبرش از این همه مبارزه، به تنگنا کشیده شده است، مهربانانه ۸ آیه سوره انشراح را به او نازل کرد؛ سری به قرآن بزن و چندبار این سوره را بخوان و آرام شو!
این کار خداست که برای تحمل سختی ها به مؤمنانش سینه گشاده، صبوری و طاقت ادامه راه می دهد. اینجاست که یک انقلابی در میانه سختی ها، احساس آرامش و ظفر می کند. ان مع العسر یسرا.
یادت باشد کار تمام نشده است. حالا اول راه است؛ فاذا فرغت فانصب؛ تا از کار مهمی فارغ شدی، کار مهم دیگری را آغاز کن! و به سمت خدایت توجه کن؛ این حرف های خداست؛ اگر خدا را قبول داری که قبول داری!
دوباره به میدان عمل بشتاب و برای انقلاب، هرچه که در توان داری هزینه کن. ثمرش را خواهی دید؛ شک نکن؛ آنان که در تردیدند رستگار نمی شوند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
اکبرنژاد
ضمن احترام به نثر روان و البته نظرات نویسنده محترم این مقاله متاسفانه برخلاف باور ایشان درمسئله انتخابات به استناد وضع موجود در برخی شهرها خصوصا رشت اتفاقی خاص افتاده است ؛ به اسامی منتخبان این دوره و کسانی که صلاحیت شرکت در انتخابات به آنها داده شد نگاهی دوباره کنیم تا باورمان شود اتفاقی خاص و البته نامبارک افتاده است چطور تایید همراهان فتنه و اشخاص دارای سوء سابقه اتفاقی خاص نیست؟! هر کدام از ما در انتخابات شورای این دوره در شهر رشت چند نفر را می شناسیم که بارها سابقه رد صلاحیت داشتند و یا در همین دوره هم رد صلاحیت شده بودند اما در انتها ... کاش شورای محترم نگهبان موضوع انتخابات شوراها را از ادوار بعد نظارت نماید تا اینگونه اتفاقات ناپسند تکرار نشود
در حاشیه