آقای نور موسوی مردم جیرنده رودبار از بدقولی شما خسته شده اند

متولیان شرکت گاز گیلان که از سال ۸۹ وعده افتتاح گاز جیرنده را به امروز و فردا سپرده اند و هر بار وعده داده اند و خبری از افتتاح آن نشده است.

آقای نور موسوی مردم جیرنده رودبار از بدقولی شما خسته شده اند

به گزارش  ۸دی نیوز به نقل از زیتون خبر، ماجرای گازرسانی جیرنده و بره سر هم ماجرایی دارد، از سال ۸۹ مسئولین شرکت گاز استان هر وقت یک رسانه را پیش روی خود می بینند بی آنکه به عاقبت کار بیاندیشند مدام وعده گاز رسانی می دهد. گاهی هفته دولت ۸۹، ۹۰، ۹۱ و ۹۲ و حال هم وعده گازرسانی در دهه فجر ۹۲٫

شنیدید که می گویند دو دو تا می شود ۴ تا کی به …. مثل این آقایونه که مدام وعده می دهند و مسئولان شهرستان هم ساکت نشسته اند و نمی گویند چرا با افکار عمومی مردم بازی می کنید و مردم را نسبت به مسئولین نظام جمهوری اسلامی بد بین می کنید.

آقایان شرکت گاز استان انگار از وضعیت این پروژه خبر ندارند و بدون ایستگاه تقلیل فشار گاز و عدم عملیات لوله گذاری به دنبال افتتاح گاز این شهر هستند.

در حالی آقای نور موسوی خبر افتتاح گازرسانی شهر جیرنده را می دهد که برنامه به این مهمی در برنامه های ستاد دهه فجر شهرستان رودبار گنجانده نشده است. یا این پروژه برای مسئولان رودبار مهم نیست که یقینا اینطور نیست پس باید به سخن آقای مدیر عامل شک کرد.

آقای نور موسوی مگر شما همین قریب دو ماه پیش نبود که وعده گازرسانی جیرنده را در سال ۹۳ دادید پیش از این نیز گفته بودید خرداد ۹۲ .

گاز-رسانی

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه