نمایندگان در بودجه تجدید نظر کنند/ دولت به جای سبد کالا، به مردم پول بدهد

حجت الاسلام و المسلمین شیدایی با بیان اینکه فروش نفت، گاز و بنزین ایران کار بسیار اشتباهی است گفت: تزریق پول به پروژه های عمرانی بهترین راه برای رشد و توسعه کشور می باشد.

نمایندگان در بودجه تجدید نظر کنند/ دولت به جای سبد کالا، به مردم پول بدهد

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از درسیاهکل ، حجت الاسلام و المسلمین محمد شیدایی در خطبه های این هفته نماز جمعه سیاهکل ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن دهه مبار فجر اظهار کرد: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران تحول عظیمی در تاریخ بشریت ایجاد کرد و موج اسلام گرایی و ترویج اسلامی ناب در دنیا رواج پیدا کرده است.

وی ضمن تقدیر بابت تلاش مسئولین و افتتاح پروژه های عمرانی در دهه مبارک فجر خاطرنشان کرد: در دهه مبارک فجر امسال ۴۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۹ میلیارد و ۵۷۴ میلیون ریال در شهرستان سیاهکل به بهره برداری می رسد.

امام جمعه سیاهکل با تأکید بر اینکه رمز شکست دشمن وحدت است، گفت: آمریکایی ها تروریست ها را وارد مناطق اسلامی کرده اند و با این کار مسلمانان را به جان یکدیگر انداخته اند. علمای شیعه و سنی باید هوشیار باشند تا از اختلاف و تفرقه میان مسلمانان جلوگیری کنند.
حجت الاسلام و المسلمین شیدایی با بیان اینکه آمریکایی ها از قدرت جمهوری اسلامی ایران می ترسند، افزود: مقامات ارشد آمریکایی همیشه در سخنرانی های خود نام ایران را می برند، چون از نفوذ و قدرت ما وحشت دارند و این نشان دهنده قدرت و توان ایران و وحشت آنها می باشد.

وی با تأکید بر اینکه می بایست بودجه پروژه های عمرانی کشور افزایش پیدا کند تأکید کرد: اینکه بودجه پروژه های عمرانی نسبت به سال گذشته یک سوم شده است کارخوبی نیست، به همین جهت از نمایندگان مجلس شورای اسلامی می خواهم تا در بودجه سال ۱۳۹۳ کشور تجدید نظر کنند.

خطیب جمعه سیاهکل ابراز کرد: توزیع سبد کالا، کار خوبی است که دولت می خواهد آن را انجام بدهد، اما بهتر بود که پول آن به حساب مردم واریز می شد، زیرا عده ای به پول آن بیشتر نیاز دارند.

حجت الاسلام و المسلمین شیدایی تصریح کرد: در سال گذشته تولید ناخالص داخلی ایران یک هزار میلیارد دلار بود و با این مقدار در رتبه هفدهم دنیا قرار داشتیم و امسال قطعاً در رتبه پایین تری قرار خواهیم گرفت.

وی با بیان اینکه فروش نفت، گاز و بنزین ایران کار بسیار اشتباهی است گفت: مگر ترکیه، چین، ژاپن و هند نفت دارند؟ نه خیر، آنها به پیمانکاران داخلی خود پول تزریق می کنند و موفق نیز هستند.

امام جمعه سیاهکل ادامه داد: اروپایی ها از تزریق پول در کشورهای خود جلوگیری می کنند و مطمعناً این نقشه آمریکا است که می خواهد با این کار اروپا را از میدان رقابت خارج کند.

حجت الاسلام و المسلمین شیدایی خاطرنشان کرد: نباید به صادرات نفت، گاز و منابع طبیع خود دل ببندیم، ما باید با تقویت نیروها و تولیدات داخلی خود، قدرت اقتصادی خودمان را افزایش بدهیم.

وی ضمن تشکر از زحمات شهردار و شورای اسلامی شهر سیاهکل برای اصلاح پیاده روهای این شهر گفت: از مسئولین استان استان گیلان می خواهم تا همکاری های لازم برای بهره برداری شهرداری سیاهکل از معدن شن خود را انجام بدهند تا این شهرداری نیز بتواند کوچه ها و خیابانهای شهر را شن ریزی و آسفالت بکند.

خطیب جمعه سیاهکل همچنین از شهردار و شورای اسلامی شهر دیلمان نیز به دلیل زیباسازی این شهر تشکر کرد.

حجت الاسلام و المسلمین شیدایی با بیان اینکه روز دوشنبه ۱۴ بهمن ماه روز فناوری فضایی نام گرفته است اظهار کرد: جوانان و دانشمندان غیور کشورمان توانسته اند در بخشهای علمی مختلف و به خصوص فناوری فضایی پیشرفتهای بسیار زیادی به دست بیاورند.

وی روز سه شنبه سالروز ولادت حضرت عبدالعظیم حسنی که از فرزندان امام حسن مجتبی (ع) می باشند را نیز تبریک گفت.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه