مربی سابق بارسلونا به لیگ برتر ایران پیوست

به گزارش ۸دی به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،طبق خواسته لوکا بوناچیچ، باشگاه گسترش فولاد تبریز برای همکاری با یکی از برجسته‌ترین مربیان بدنساز فوتبال اسپانیا در سال‌های گذشته به توافق رسیده است. لوکا بوناچیچ، سرمربی کروات جدید گسترش، در کلاس‌های مربیگری یوفا و هم‌چنین سابقه حضورش در قطر با مارتین مجیستر مربی بدنساز سابق […]

به گزارش ۸دی به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،طبق خواسته لوکا بوناچیچ، باشگاه گسترش فولاد تبریز برای همکاری با یکی از برجسته‌ترین مربیان بدنساز فوتبال اسپانیا در سال‌های گذشته به توافق رسیده است.
لوکا بوناچیچ، سرمربی کروات جدید گسترش، در کلاس‌های مربیگری یوفا و هم‌چنین سابقه حضورش در قطر با مارتین مجیستر مربی بدنساز سابق باشگاه بارسلونا و تیم ملی اسپانیا آشنا شده است.
این بدنساز سابقه همکاری با مربیانی، چون لوئیز فن‌خال، گواردیولا، انریکه و دل بوسکه را در کارنامه خود دارد و حالا قرار است به همراه بوناچیچ وارد ایران و تبریز شود.
همچنین قرار است مارتین مجیستر تجهیزات بدنسازی پیشرفته‌ای را از اروپا به همراه خود وارد ایران کند که مدیران باشگاه باید هماهنگی‌های لازم برای خریداری و ورود این اجناس به تبریز را انجام بدهند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه