استاندار گیلان:

دولت باید چابک‌تر و زنده‌تر به مردم خدمت کند/ در شش ماه استان را سرسبز خواهیم کرد!

استاندار گیلان در نشست شورای اداری استان بااشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات ۲۹ اردیبهشت گفت: زیباترین پیام حضور پرشور مردم در انتخابات مبارزه با استکبار بود.

دولت باید چابک‌تر و زنده‌تر به مردم خدمت کند/ در شش ماه استان را سرسبز خواهیم کرد!

به گزارش ۸دی به نقل از فارس از رشت محمد علی نجفی در جلسه شورای اداری استان گیلان با گرامیداشت روز سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: در آزادسازی خرمشهر تمام بخش های امنیتی شرکت داشتند و این پیروزی را مدیون زحمات تمام بخش ها بودیم.

وی با اشاره به حضور گسترده مردم در انتخابات روز ۲۹ اردیبهشت گفت: در این حماسه بزرگ همه به میدان آمده بودند و براساس تکلیف خود حضور پیدا کرده و با دستور امام امروز نیز با حضور در پای صندوق‌های رأی حضور حداکثری داشتند.

نجفی با بیان اینکه مردم حضوری مقتدرانه و اگاهانه در انتخابات داشتند گفت: مردم با پیام های زیبا در انتخابت حضور داشتند که زیباترین آنها پیام در مقابل استکبار بوده است.

استاندار گیلان با اشاره به قرارداد ۴۸۰ میلیارد دلاری سرکوب ملت‌ها توسط ۴۰ کشور اظهار کرد: این قرارداد برای به خاک و خون کشیدن ملت هاست، اما ملت ما نشان داد با تمام تفاوت‌ها در کنار یکدیگر خواهند ایستاد.

وی با بیان اینکه مردم آگاه ایران خودشان روش را تعیین می کنند یادآور شد افزود: دولت بر اساس خواسته مردم و با تداوم سیاست های دولت تدبیر و امید  اداره امور را خواهد داشت.

نجفی با اشاره به آرای حجت‌الاسلام روحانی در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: این انتخابات با ذوق سرشار تمام مردم به نمایش در آمد و امروز خوشحالیم که در آستانه ماه بندگی وعبادت شرایطی فراهم شد تا مردم با آرامش بیشتری به استقبال این ماه بروند.

نجفی با تأکید براینکه مردم ثابت کردند با عزمی راسخ برای تحقق آرمان ها در کنار هم هستند گفت: دولت باید چابک‌تر و زنده‌تر با این بار عظیمی که بر دوش او نهاده‌اند خدمت کند.

استاندار گیلان با بیان اینکه در شش ماه استان را سرسبز خواهیم کرد گفت: ما مطالباتی داریم و امیدواریم با ایجاد فرصت ها مشکلات را حل کنیم.

وی با اشاره به حضور اقوام مختلف در انتخابات گفت: ما استعدادهای درخشانی داریم که جزو مطالباتی است که مردم با آرای خود به صندوق ها آوردند.

نجفی با بیان تهمت‌های بسیاری که در حوزه چایکاری به دولت زده شد گفت: ما از مشکلات کشاورزان آگاهیم، اما اینها مشکلاتی است که تنها متوجه این دولت نیست بلکه از دولت‌های گذشته ایجاد شده است.

استاندار گیلان با تأکید بر اینکه ما نباید مغرور شویم بیان کرد: اتفاقات خوبی در صنعت استان افتاده است که خیلی‌ها زندگیشان را در این چهار سال برای تحقق این موفقیت ها گذاشته‌اند تا معیشت مردم و رفاه آنها بیشتر شود.

نجفی با بیان اینکه مردم دولت امین و پاک می خواهند گفت: منتخبین شهر و روستا فکر نکنند حال که با شعارهای اصلاحات روی کار آمده‌اند کار تمام شده است.

استاندار گیلان به مدیران دستگاههای اجرایی تاکید کرد: باید مطالبات مردم را جدی بگیریم و تلاش کنیم حرکات نوینی داشته باشیم، ما موظفیم امکانات اولیه کشاورزان را فراهم کنیم.

وی با اشاره به خدمات دولت تدبیر گفت: ما میتوانیم امروز مدعی باشیم که مرغ هشت هزار تومانی را تحویل گرفته و مرغ هفت هزار تومانی به مردم تحویل داده ایم! و باید به دولت فرصت بدهیم و مردم با این انتخاب نشان دادند که در کنار دولت بوده و این فرصت را به دولت داده‌اند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
روشن
اولی خود شما که چابک نیستید! تو این شش ماه گیلان به لطف الهی سرسبز هست شما کار دیگری دست بگیر و سعی کن این نعمت الهی را ضایع نکنید.!
در حاشیه