آقای کی‌روش بهانه‌جویی نکن

عضو هیات رئیسه سازمان لیگ گفت: آقای کی‌روش بهانه‌جویی نکن ما پول داشته‌ایم که ۱۰ میلیارد تومان فقط به تو دستمزد داده‌ایم.

آقای کی‌روش بهانه‌جویی نکن

به گزارش۸دی نیوز به نقل از دانا  امیر عابدینی  در مورد اظهارات روز گذشته کارلوس کی‌روش در برنامه ورزش و مردم گفت: متاسفانه کی‌روش سوار بر افکار عمومی می‌شود و مسائلی را می‌گوید که درست نیست. بهتر است به او یادآوری کنیم که ما پول داشته‌ایم که به تو ۱۰ میلیارد تومان دستمزد داده‌ایم. اگر پول و مدیریت نداشتیم فردی مثل تو را به ایران نمی‌آوردیم.

وی ادامه داد: ۱۰ میلیارد تومان خرج حضرتعالی کردیم تا در آسیا و در یک گروه نصفه و نیمه ما را به جام جهانی ببری که این کار را انجام داده‌ای و دمت هم گرم اما باید بدانی که ما قبل از تو هم به جام جهانی رفته‌ایم و این تنها هنری نبوده که تو ما را در جمع چهار تیم فوتبال آسیا قرار داده‌ای ما با فوتبال زیبا هم به جام جهانی رفته‌ایم. استرالیا را بردیم و به جام جهانی صعود کردیم. پیش از آن هم با حشمت مهاجرانی جام جهانی را تجربه کردیم. بنابراین این خیلی هنر بزرگی نیست که تو ما را به جام جهانی بردی.

عابدینی با اشاره به دوندگی بازیکنان ایرانی گفت: کی‌روش می‌گوید بازیکنان ما فقط ۵ تا ۷ کیلومتر می‌دود اما بهتر است خودش ببیند علیرضا جهانبخش ما که کی‌روش او را در لیگ ایران نمی‌دید طی دو هفته توانست در لیگ برتر هلند حضور ۹۰ دقیقه‌ای داشته باشد. پس بازیکنان ما پتانسیل دویدن تا ۱۲ کیلومتر را دارند اما ما بلد نبوده‌ایم از این ظرفیت و بضاعت استفاده کنیم. تو هم از این ظرفیت استفاده نکردی دلیل واضح‌اش همین علیرضا جهانبخش است.

مدیرعامل باشگاه داماش گیلان با اشاره به لغو اردوی تیم ملی در آفریقای جنوبی گفت: آقای کی‌روش اردوی ما لغو می‌شود به این دلیل که تو یک ماه یک ماه در ایران نیستی و دومین دلیل لغو اردو این است که تو نمی‌توانی از بازیکنان شاغل در لیگ‌های خارجی استفاده کنی و نمی‌توانی آنها را همراه خودت به آفریقای جنوبی ببری. بازیکنانی مثل شجاعی، قوچان‌نژاد، نکونام، جباری، دژاگه، بیت‌آشور اینها همراه تو به آفریقای جنوبی نمی‌آیند چون قوانین به شما این اجازه را نمی‌دهد.

وی ادامه داد: شما ۸ هفته قبل از جام جهانی بازیکنان را در اختیار خواهی داشت و در این ۸ هفته می‌توانی بازیکنان را به اوج آمادگی مطلوب برسانی همانطور که جهانبخش ما دو هفته‌ای توانست در لیگ برتر هلند بدرخشد پس آقای کی‌روش بهانه‌جویی نکن بر سر ما هم نزن و انقدر تحقیرمان نکن. نباید همه کاسه کوزه‌ها را بر سر ما خراب کنید ما هم مدیریت داشته‌ایم هم پول. اصلا تو را آورده‌ایم که ما را به جام جهانی ببری پس منتی بر سر ما نگذار زیرا ۱۰ میلیارد تومان دستمزد گرفته‌ای.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه