بصورت رسمی اعلام شد؛

نتایج انتخابات شورای شهر اردبیل

پس از بررسی‌ها و تطبیق لیست هیات نطارت و اجرایی انتخابات در اردبیل، لیست نهایی اعضای شورای شهر اردبیل قطعی و مشخص شد.

نتایج انتخابات شورای شهر اردبیل

به گزارش ۸دی، پس از اعلام اسامی اعضای شورای شهر اردبیل از سوی ستاد انتخابات استان کار تطبیق نتایج رای‌گیری آغاز شد و با پایان کار تطبیق لیست‌ها و در نهایت ۲ نفر از اعضا با یکدیگر جابجا شدند.

بر این اساس، زهرا قدیمی با ۳۲ هزار و ۹۲ رای، علیرضا غریبی با ۲۹ هزار و ۳۳۹ رای، علیرضا پوستی با ۲۷ هزار و ۱۸ رای، حبیب الله فتحی با ۱۹ هزار و ۳۳۹ رای، یعقوب عزیززاده با ۱۸ هزار و ۹۳۰ رای، یعقوب هاشمی دیزج با ۱۸ هزار و ۶۲۹ رای، یونس رونقی با ۱۷ هزار و ۸۷۷ رای،جواد انصاری با ۱۶ هزار و ۴۹۳ رای، رحیم آقازاده با ۱۵ هزار و ۵۹۹ رای، رویا کنعانی با ۱۵ هزار و ۴۳۸ رای و حسین افسانه با ۱۵ هزار و ۲۰۱ رای به عنوان اعضای اصلی شورای شهر اردبیل مشخص شدند.

همچنین اسفندیار هوشیار با ۱۴ هزار و ۹۱۴ رای، بهمن آذروش با ۱۴ هزار و ۹۰۶ رای، ابراهیم عبدی با ۱۴ هزار و ۷۲۶ رای، علی هدایتی با ۱۴ هزار و ۲۶ رای، ابراهیم صفری با ۱۳ هزار و ۵۵۶ رای، سالار شاکر با ۱۳ هزار و ۱۶۰ رای و محمد اصلانیان با ۱۲ هزار و ۸۷۸ رای نیز به عنوان اعضای علی‌البدل معرفی شدند.

گفتنی است، اسفندیار هوشیار که به عنوان عضو اصلی معرفی شده بود وارد لیست علی‌البدل شده و حسین افسانه از لیست علی‌البدل شورای شهر اردبیل وارد اعضای اصلی شورا شد.

منبع: ایسنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه