امام جمعه انزلی در گفتگو با 8دی مطرح کرد؛

ضرورت بهره گیری دولت از تمامی ظرفیت های کشور/ دولت ملزم بر استیفای حقوق ملت است

امام جمعه انزلی دولت را ملزم بر استیفای حقوق ملت دانست و گفت: دولت جدید باید از تمامی ظرفیت های موجود در داخل کشور بهره ببرد.

ضرورت بهره گیری دولت از تمامی ظرفیت های کشور/ دولت ملزم بر استیفای حقوق ملت است

حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالجواد شمس الدین در گفتگو با خبرنگار ۸دی، تشکیل نظام جمهوری اسلامی را مبتنی بر اراده‌ی مردم برشمرد و اظهار داشت: نظام اسلامی ما از همان اولین روزهای بنیانگذاری با اراده مردم شکل گرفته و اصل جمهوری اسلامی با رای مردم بوده است.

وی با بیان اینکه در همه انتخابات ها اراده مردم بوده که برای ادامه نظامی که ایجاد کرده بودند، روح تازه ای را در آن می دمد، افزود: اصل انتخابات در نظام جمهوری اسلامی امری پذیرفته شده و مردمی است که در مقاطع مختلفی انجام می شود و آن را تایید می کند.

امام جمعه شهرستان بندر انزلی به اصل مردم سالاری در ایران تاکید کرد و گفت: چون مردم اثر رای خود را در انتخابات می بینند و می دانند که آنچه انتخاب می کنند همان می شود، علی رغم سو تبلیغات دشمن وارد انتخابات شده و منتخب خود را بر می گزینند.

حجت الاسلام شمس الدین به حضور حداکثری مردم در انتخابات اشاره داشت و اظهار کرد: در بعضی از شرایط که حساسیت مکانی، بین المللی و یا داخلی وجود داشته حضور مردم در آنجاها پر رنگ تر بوده است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط خاص بین المللی و دیدگاه های موجود و پیشرفت هایی که استکبار جهانی انجام می دهد، بدعهدی هایی که آمریکایی ها در مسئله برجام داشتند، منجر به این شد که مردم در این انتخابات به فراخوان رهبری لبیک گفنتند و حضور گسترده بهم رساندند.

امام جمعه بندر انزلی حضور ملت پای صندوق های رای را حاوی پیام مستحکمی برشمرد و تاکید کرد: مردم با حضور و انتخابشان به جهانیان پیام می دهند که از اصل نظام اسلامی حمایت می کنیم و مطیع رهبری هستیم و به فراخوان رهبری از هر ارتش و جناح و جنسیتی که هستیم لبیک می گوییم.

حجت الاسلام شمس الدین دولت را ملزم به استیفای حقوق ملت دانست و بیان کرد: حضور ملت پای صندوق های رأی تعهدی برای منتخبشان ایجاد کرده و آن استیفای حقوق ملت است و مردم خواهانند تعهدی که دولت به مردم داخل و خارج دارده را جامعه عمل بپوشاند.

وی به ضرورت بکارگیری دولت از همه ظرفیت های موجود در کشور تاکید کرد و ادامه داد: دولت دوازدهم باید از ظرفیت عظیم مردمی بیشترین بهره را در جهت پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و حاکمیت و ارزش های انقلاب اسلامی و شهدا داشته باشد و با انجام تلاش ها و خدمات های بیشتر در جهت رفع محرومیت ها و دفاع از حقوق مظلومین در عرصه های بین المللی داشته باشد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه