با نامه‌ای به آیت‌الله جنتی

رئیسی خواستار رسیدگی شورای نگهبان به تخلفات شد/ در برابر ظلم به حقوق مردم نمی‌توانم سکوت کنم

سید ابراهیم رئیسی در نامه‌ای به آیت الله جنتی خواستار رسیدگی به برخی تخلفات در قبل و حین برگزاری انتخابات ۲۹ اردیبهشت ماه شد.

رئیسی خواستار رسیدگی شورای نگهبان به تخلفات شد/ در برابر ظلم به حقوق مردم نمی‌توانم سکوت کنم

به گزارش ۸دی، سید ابراهیم رئیسی نامزد انتخابات ریاست‌‌جمهوری صبح امروز در نامه ای به آیت الله احمد جنتی ، ضمن ابراز اعتماد و اطمینان به شورای نگهبان ، خواستار رسیدگی به برخی تخلفات در قبل و حین برگزاری انتخابات ۲۹ اردیبهشت ماه شد.

وی به همراه این نامه ۳ صفحه ای ، صدها صفحه مستند را در چندین مجلد برای شورای نگهبان ارسال کرده است.

حجت الاسلام رئیسی ضمن تاکید بر حق الناس بودن آرای مردم ، خواستار رسیدگی دقیق هیات نظارت بر انتخابات به این تخلفات ، تا حصول نتیجه قطعی شده است.

در بخشی از این نامه آمده است : همه ما در نظام مقدس جمهوری اسلامی موظف و مکلف به حفظ جمهوریت نظام و پاسداری از آرای مردم که مصداق حقوق شهروندی ایرانیان است می باشیم و اینجانب با وعده ای که به مردم قهرمان و نجیب ایران داده ام ، نمی توانم در برابر ظلم به حقوق مردم سکوت کنم ؛ لذا تقاضا دارم در اجرای قانون به موارد گفته شده توجه و رسیدگی جدی شود.

گفتنی است این کاندیدای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری روز گذشته در پیامی با تبریک حضور پرشکوه ملت ایران در انتخابات روز جمعه ، برخی بداخلاقی های انتخاباتی و تخلفات آشکار در قبل و حین برگزاری انتخابات را از لحظات تلخ این رویداد خوانده و تاکید کرده بود آن را از مسیر قانونی پیگیری خواهد کرد.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه