دلجویی شهرام شکوهی از تتلو بخاطر اذیت ها و آزارها/ خدا نگذرد! +عکس

شهرام شکوهی خواننده مطرح در پستی اینستاگرامی به حمایت از امیر تتلو پرداخت.

دلجویی شهرام شکوهی از تتلو بخاطر اذیت ها و آزارها/ خدا نگذرد! +عکس

به گزارش ۸دی، به نقل از جام نیوز، در شرایطی که امیر تتلو به دلیل برخی مسایل انتخاباتی با شدیدترین فشارها مواجه است و حتی به دلیل این فشارها شبکه های اجتماعی خود را مسدود کرده، شهرام شکوهی طی مطلبی به حمایت از این خواننده جنجالی پرداخت.

 

او در پست اخیر اینستاگرامی خود چنین نوشته است:

« مردی نبود فتاده ای پای زدن…

امیر حسین مقصودلو یا همان امیر تتلوی معروف را از نزدیک ندیده و نمیشناسم اما دوستان مشترک زیادی داشته ایم… امیرحسین یکی از استعدادهای درخشان این سرزمین از نظر خوانندگی در سبک ار اند بی بود و کسانی که کارهای ابتدایی او را بیاد دارند احتمالا با بنده هم عقیده اند.

موسیقی امیر جدی بود و در سبک خودش منحصر بفرد تا اینکه…..

به نقل از دوستی سودای مهاجرت و بحث خواندن برای یک کمپانی انور آبی پیش آمد و خدا نگذره از کسانی که این جوان جدی خوان را تشویق به خواندن آهنگهایی موسوم به رپ شیش وهشت ازجمله”جیگیلی” و”درسته پول ندارم” و غیره کردند به این امید واهی که اسپانسرش خواهند شد و برای او که جوان بود و هزاران آرزو در سر بهشتی دروغین ساختند و پس از استفاده او را در غربت رها کردند…

امیر به ایران برگشت و بازداشت شد…ویران شد …. داغون شد …برید… از خودش و از موسیقی جدیش… کسانی که اکنون رفتارهای او را مورد نقد قرار میدهند آیا از سختیها و ناملایمتها و از همه بدتر خراب شدن کاخ آرزوهای یک هنرمند بر سرش خبر دارند و آیا میتوانند خود را یک لحظه به جای او بگذارند.

این نوشته به هیچ عنوان توجیه اعمال امیر تتلو نیست که خود من از منتقدان رفتار و گفتار وی مخصوصا در مورد استاد شجریان هستم و معتقدم ایشان بسیار به بیراهه رفته، بلکه تنها یادآوری این نکته است که تمسخر دیگران بدون دانستن واقعیتهای زندگی آنان،عین بی عدالتی و مصداق یک طرفه به قاضی رفتن است.

یا حق
شهرام شکوهی»

 

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه