تعرفه های ریاست جمهوری در برخی شعب ماسال تمام شد / علت عدم اختصاص سریع و کافی تعرفه چیست؟

تعرفه های رای در انتخابات ریاست جمهوری در برخی شعب شهرستان ماسال و به طور عمده در شعب روستایی به اتمام رسیده و روال درخواست و تخصیص تعرفه به طرز عجیبی به کندی انجام می شود.

تعرفه های ریاست جمهوری در برخی شعب ماسال تمام شد / علت عدم اختصاص سریع و کافی تعرفه چیست؟

به گزارش ۸دی به نقل از  ماسال نیوز؛ در حالی که هنوز تا پایان رای گیری زمان باقی مانده است، تعرفه های رای برای انتخابات ریاست جمهوری در برخی شعب شهرستان ماسال و عمدتا روستاها به اتمام رسیده و روال درخواست و ارسال تعرفه جدید به کندی انجام می شود.

یکی از شاهدان عینی این ماجرا به خبرنگار ماسال نیوز گفت: تعرفه های رای ریاست جمهوری در شعبه ما تمام شد اما زمان زیادی به طول انجامید تا درخواست تعرفه شود و بعد هم با گذشت زمان بسیار دیگری، وقتی تعرفه ها جدید از سوی بخشداری آمد دیدیم که تعداد بسیار اندکی است. به نحوی که این میزان به سرعت مجددا تمام شد و الان باز هم درخواست تعرفه کرده ایم.
وی افزود: افراد بسیاری به این دلیل تنها در انتخابات شورای شهر شرکت کرده و بدون رای در انتخابات ریاست جمهوری صندوق را ترک کردند.

حال سوال اساسی این است که چگونه در حالی که دبیر ستاد انتخابات کشور از چاپ ۲۰۰ میلیون برگه رای خبر می دهد، تعرفه رای تنها برای انتخابات ریاست جمهوری به اتمام می رسد؟ آیا تعداد تعرفه های ریاست جمهوری از شوراها کمتر است؟

به نظر می رسد اتفاقات عجیبی در انتخابات شهرستان ماسال در حال وقوع است. تا کنون خبری از واکنش احتمالی شورای نگهبان شهرستان نسبت به این اتفاق عجیب مخابره نشده است.
اخبار مشابهی از برخی استان ها و شهرستان های دیگر در حال مخابره است …

تنها برخی از شعبی که تاکنون خبر اتمام تعرفه ها ی ریاست جمهوری از آنها مخابره شده: مدرسه ابومسلم – کتابخانه عمومی – روستای چاله سرا – روستای وزمتر – دبیرستان دارالزهرا  و ….

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه