امام جمعه ماسال:

طرفداران نامزدها قانون را فصل الخطاب بدانند

امام جمعه ماسال گفت: از روز بعد از انتخابات رقابت ها به رفاقت بدل خواهد شد. در برخی صندوق ها برخی طرفداران شلوغ می‌کنند که چنین نباید باشد و قانون همواره فصل الخطاب باشد.

طرفداران نامزدها قانون را فصل الخطاب بدانند

به گزارش ۸دی، به نقل از ماسال نیوز؛ حجت الاسلام سید هادی موسوی در خطبه های نماز جمعه این هفته ماسال گفت: اگر افرادی فکر می کنند با عقب نشینی در برابر دشمن و کوتاه آمدن از ارزش ها و اصول می توان از خصومت آنان کاست، اشتباه می کنند.

امام جمعه ماسال افزود: مردم ما تحریم ها را تحمل می کنند اما با تبعیض و فشاد کنار نمی آیند.

حجت الاسلام موسوی خاطر نشان کرد: ۴ خرداد روز مقاومت و پایداری و روز دزفول است. دزفول در طول دفاع مقدس ۱۷۶ بار مورد حملات موشکی، ۲۵۰ بار مورد اصابت توپ و ۳۰ بار از طریق هواپیماهای جنگنده مورد اصابت قرار گرفت اما مقاومت کرد و ایستاد.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر گیلان اظهار داشت: همانطور که رهبر انقلاب فرمودند انتخابات بزرگترین اتفاق سیاسی کشور است و از روز بعد از انتخابات رقابت ها به رفاقت و مودت و همکاری بدل خواهد شد.

وی افزود: بنا به فرمایشات رهبر انقلاب، طرفداران همه نامزدها موظف هستند به قانون پای بند باشند و نظم و انضباط انتخاباتی را رعایت کنند. پیش از نماز به برخی از صندوق ها سرکشی کردیم. در برخی صندوق ها برخی طرفداران مقداری شلوغ می‌کنند که چنین شرایطی نباید باشد و قانون همواره فصل الخطاب باشد.

امام جمعه ماسال با دعوت از مردم برای مشارکت حداکثری گفت: اگر کسانی تاکنون رای نداده اند برای غروب و پایان زمان رای گیری نگذارند و زودتر به پای صندوق های رای بروند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه