امام جمعه شفت در گفتگو با 8دی:

برنده انتخابات مردم ایران هستند / در انتخابات‌های جمهوری اسلامی برنده و بازنده معنا ندارد

امام جمعه شفت برنده انتخابات پیش رو را ملت شریف ایران دانست و گفت: در انتخابات‌های جمهوری اسلامی برنده و بازنده معنا ندارد.

برنده انتخابات مردم ایران هستند / در انتخابات‌های جمهوری اسلامی برنده و بازنده معنا ندارد

حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالله هاشمی در گفتگو با خبرنگار ۸دی، با بیان اینکه در میهن اسلامی آزادی وجود دارد، اظهار داشت: اگر آزادی نبود برخی ها نمی توانستند صحبت هایی کنند که کاملا مغایرت با آزادی دارد.

وی مردم سالاری دینی را آرزوی همه ملت ها برشمرد و افزود: در این نظام خود مردم با آرای خودشان شخص مورد نظر خودشان را انتخاب می کنند و این به برکت انقلاب است.

امام جمعه شفت با بیان اینکه روز انتخابات روز جشن بزرگ است، گفت: به فرموده مقام معظم رهبری، روز انتخابات روز جشن و پیروزی است و برنده و بازنده در کشور معنا و مفهومی ندارد.

حجت الاسلام هاشمی اظهار کرد: برنده واقعی انتخابات مردم هستند و ادعای پیروزی این فرد یا فرد دیگر ادعای کاذب است.

وی حضور ملت ایران در صندوق های رای را سرمایه ای ارزشمند انقلاب اسلامی دانست و متذکر شد: حضور مردم الحمدلله شکل گرفته و در اطراف برخی از کاندیداها شور انقلابی بیشتر و در برخی از تجمعات کمتر است.

امام جمعه شفت بصیرت و عقلانیت ملت ایران را مثالزدنی توصیف و اظهار کرد: مردم به سطحی از بصیرت و عقلانیت رسیده اند که تشخیص می دهند آقای زید نسبت به آقای عمر انقلابی تر است.

حجت الاسلام هاشمی با بیان اینکه یکی از ملاک های رئیس جمهور اصلح انقلابی بودن باشد، تاکید کرد: انقلابی بودن را مردم در مصلی ها می جویند و نسبت به این مهم بینش کافی دارند.

وی با اشاره به اینکه همه باید تحقیق و شناخت را ملاک انتخاب خود قرار دهند، گفت: یا برخی ها در تحقیق خود اسائه به حق می کنند و شرکت می کنند که ماجورند و یا اینکه تحقیق می کند و اسائه به حق نکرده که آن هم اجر دارد و خدای نکرده در صف ضد انقلاب و اسلام نبوده است.

امام جمعه شفت همه ملت ایران را پیکره یک نظام و اجتماع نام برد و خاطرنشان کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب باید دید که به کجای پیکره این نظام خون کمتری می رسد و کدام نامزد انتخابات معیشت، اشتغال جوانان، حفظ ارزشها و شناخت به دشمن را اولویت قرار می دهد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه