رئیس ستاد انتخابات گیلان:

برخورد شدید با ستادهایی که فعالیت تبلیغاتی در گیلان داشته باشند

رئیس ستاد انتخابات گیلان گفت: در فرصت باقی مانده تا انتخابات هرگونه فعالیت انتخاباتی در استان گیلان پیگرد قانونی دارد.

برخورد شدید با ستادهایی که فعالیت تبلیغاتی در گیلان داشته باشند

به گزارش ۸دی، به نقل از تسنیم محمد احمدی‌پور صبح امروز در نشست خبری در رشت با اشاره به اینکه تبلیغات کاندیداهای شوراها و ریاست جمهوری به پایان رسیده است اظهار داشت: شمارش معکوس برای خلق حماسه‌ای دیگر در میهن ایران اسلامی آغاز شده است.

رئیس ستاد انتخابات استان گیلان با بیان اینکه در ساعات باقی‌مانده به انتخابات انتظار می‌رود تمامی افراد به‌ویژه افراد مستقر در ستادهای انتخاباتی، رعایت قانون را داشته باشند افزود: ستادهای کاندیدای ریاست جمهوری از ۷ صبح امروز به‌طور کامل تعطیل شده و هر گونه فعالیت انتخاباتی خلاف قانون است.

احمدی‌پور با تاکید بر اینکه در ساعات باقی‌مانده تا انتخابات در صورت هر گونه فعالیت تبلیغاتی انتخاباتی و یا باز بودن ستادها، ماموران نیروی انتظامی مجبور به اعمال قانون می‌شوند بیان کرد: درصورت هرگونه فعالیت تبلیغاتی در ستادها، این مراکز از سوی نیروی انتظامی استان تعطیل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در فرصت باقی مانده تا انتخابات اطراف شعبات اخذ رای باید از تبلیغات پاک سازی شود تصریح کرد: برای تبلیغات به‌جا مانده از این ایام، خارج از محدوده شعبات اخذ رای مانعی وجود ندارد اما اطراف شعبات اخذ رای باید به‌طور کامل پاک سازی شود.

رئیس ستاد انتخابات استان گیلان خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند از هم اکنون مدارک مورد نیاز خود را جهت رای دادن فراهم کرده و خود را برای حماسه پر افتخاری دیگر در تاریخ انقلاب اسلامی ایران آماده کنند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه