نماینده آستارا:

دیپلماسی انفعال کولبرهای آستارایی را بیکار کرد / مرز آستارا عملا بسته شده است

نماینده آستارا گفت: آقایانی که ادعا می‌کنید ما سیاست خارجیمان گل کرده، چرا نتواستید با کشور کوچک آذربایجان مذاکره کنید.

دیپلماسی انفعال کولبرهای آستارایی را بیکار کرد / مرز آستارا عملا بسته شده است

به گزارش ۸دی به نقل از مریان خبر؛ عصر امروز همایش بزرگ حامیان دکتر رئیسی با حضور ولی داداشی نماینده آستارا و محمود شکری نماینده تالش در مسجد محمد رسول الله(ص) آستارا برگزار شد.

داداشی نماینده آستارا در این مراسم با اشاره به مشکلات ایجاد شده در بازار ساحلی این شهرستان گفت: دست تک تک این عزیزان را گرفتم تا در کشور و استان برای اینها کاری کنیک ولی همه یک ساله دارند می دوند وکارها را  در بروکراسی اداری انداختند. دولت باید پاسخ سرمایه گزاران را بدهد.

وی ادامه داد: بازار آستارا را خیلی پیگیری کرده ام در مجلس در نطقی تذکر دادم، گفتم در بحث مالیات و گمرگ بازار آستارا را فلج کردید ، ما شاهد تحصن چند روز پیش بازاریان بودیم. من همین جا تذکر می دهم بعضی از آقایون در مورد مردم آستارا  بی تجربگی می کنند، مردم آستارا خیلی صبور هستند تا به حال این اتفاق در شهر آستارا اتفاق نیفتاده بود چرا بعضی ها بی تدبیری می کنند، وقتی بازار فلج هست ، وقتی بازارای نمی تواند مالیات خود را بدهد. بازاریان باید چکار کنند.

داداشی گفت: من به عنوان نماینده آستارا به دولت تذکر دادم باز هم تذکر می دهم ، اگر در آستارا که شهر امن مرزی هست و پیشانی نظام جمهوری اسلامیه یک ناامنی اتفاق بیفتد که من در این مورد در مجلس تذکر دادم ، اگر خون از دماغ کسی بیرون بیاد دمار از روزگارتون در می آورم.

نماینده آستارا در ادامه گفت: این همشهری ما می رفتند از کشور آذربایجان با تعبیری که مقام معظم رهبری فرمودند کوله بری ، سالی یک تا میلیون می آوردند و به زخم های خودشان می زدند، به دلیل ضعف در دستگاه سیاست خارجی تعطیل شده، آقایانی که ادعا می کنید ما سیاست خارجیمان گل کرده ، چرا نتواستید پشت میز مذاکره با کشور کوچک آذربایجان مذاکره کنید. من نماینده دولت نیستم، من نماینده مردم شریف آستارا هستم و اینها را به گوش مسئولان رسانده ام و این وظیفه را انجام داده ام .  به دکتر ظریف گفتم که برای اینها چاره اندیشه کنید.

وی ادامه داد: اقتصاد ما را بیرون گرا کردند، مرز اگر بسته می شد که شد، اقتصادمون به چه روزی می افتادکه افتاد، اینها را به آقای ظریف در جلسه خصوصی گفتم و ایشان در دفترشان نوشت در صحن علنی مجلس تذکر دادم ، به معاونانش به مدیرکل های وزرات خارجه، با سفیر صحبت کردم ، متاسفانه مدیران حالت انفعال دارند، روحیه انقلابی ندارند.، دولت باید پاسخگو باشد، من به عنوان نماینده آستارا از شما سوال کردم و بایدبه مردم پاسخ بدهید. مالیات اورپا را می گیرید، خدمات آفریقا را می دهید

دبیر کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی در بخش دیگر صحبت های خود گفت: مانتوی بانوی ایرانی را در فرودگاه تفلیس در آوردند من به عنوان نماینده مردم ایران تذکر دادم، معاون وزیرخارجه اعلام کرد ما به آقای داداشی گفتیم اگر مدارکی دارید ارائه بدهید، من می گویم کی از من مدارک خواستید، کی به من نامه  نوشتید و زنگ زدید که من مدارک را ارائه بدم. وقاحت و دروغگویی اینقدر، این دروگویی ها زشت هست.

داداشی در ادامه گفت: ما مشکل آب شرب روستایی داشیم این از قدیم بوده و من هم به عنوان نماینده شما پیگیر آن بودم . در شورای عالی معاونین وزرات نیرو مطرح کردم اینها شروع به دروغ گویی کردند،  آقای شکری نماینده تالش هم حضور داشتند من با اینها دعواکردم، آقایان مسئول دروغ درمانی نکنید.نواقصات را به گردن دولت سابق می اندازند، تاکی می خواهید، چهار سال تمام شد، با این مدیریت انفعالی چه می خواهید بکنید.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه